Gå til innhold

Hvordan er din gravidtid? Hvordan er dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan dagene deres er. Selv er jeg myyyye hjemme, og holder meg i gang innendørs med kreative ting. Lurer kanskje på om jeg er for lite ute/i aktivitet ift mange gravide? Går en tur med hunden min hver dag da, men det er nesten den eneste gangen jeg er ute på en dag. Kjenner at det er lurt å holde seg inne med toalett, mat og seng tilgjengelig asap.(Blir akutt do-nøden, sulten og trøtt) Har jeg falt i en ond sirkel?

Er 20 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 21+5. Og jeg jobber full stilling (turnus) for tiden og har en baby hjemme fra før. Vi triller tur, leker og koser oss. Så tiden flyr avgårde kan man si. Jeg får ikke tid til å gjøre så mye annet. Når ungen har lagt seg om kvelden, prøver jeg å bare slappe av med et blad, surfe nettet eller se på tv.

Går mye på do og tisser :P Får ikke samme mulighet til å slappe av nå, som sist jeg gikk gravid i og med at ungen trenger sitt. Heldigvis er pappan i perm akkurat nå, så da blir hverdagen lettere.

Skrevet

Hei HI :)

Jeg er 40+3. Jeg har noen rolige, fine dager. Sover godt hele natten og går ikke så mye på do. Jeg er litt sløv pga lav blodprosent, men har ingen plager. Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet og antagelig vært litt lat jeg også :) Men det syntes jeg bare er deilig i grunn. Jeg venter første da, så jeg har anledning til å bare tenke på meg selv, så hvorfor ikke?

Høres nå ikke ut som om du er i en ond sirkel, gjør som du vil i denne tiden, hvis du syntes det er godt å være mye hjemme, så gjør det :)

Skrevet

Det var godt å høre 00:59 :))

Har hatt dårlig samvittighet for at jeg kanskje er litt lat med vilje, uten at jeg mener det, men det er vel kanskje slik det skal være. Jekke seg ned noen hakk nå, på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...