Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg går gjerne uten bh og har gjerne litt bustete hår. Jeg har lagt på meg og kan vel kalles litt smålubben! Jeg har og bruker både Onepiece og crocs! Jeg går i det jeg føler meg vel i og driter vel egentlig hva noen måtte mene om dette! Fler her ute, som gir f... i hva fisefine folk synes om dere?!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg driter også i hva andre synes om meg, men jeg føler meg ikke vel uten bh, synes onepiece er stygt, og ville aldri hatt det på, crocs er for unger og er ikke smålubben lenger. Men jeg synes det er strålende at ikke alle er like, så kos deg med dine motefeil, så koser jeg meg med mine;)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 jepp, stort sett driter jeg i hva folk syns om meg, men liker at samboeren min er fornøyd med hva han ser, og at unga ikke er flau over moren deres ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 De flotteste damene jeg kjenner driter mer eller midre i hva andre synes om hva de har på seg. Disse damene stråler av selvtillit og de har funnet seg selv. Det handler om å se de riktige verdiene i livet. (Tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Jeg syns verden har ikke nok mennesker som deg. Se på seg selv istedenfor andre hele tiden.
Mortilbarn Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Tja.. Jeg vil gjerne være et godt forbilde for sønnen og stesønnen, så ser ikke heeelt slaskete ut Greier håret hvis det er bustete, men frisyrer, sminke, styling, matching osv gir jeg faen i..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Jeg liker å se ok ut og ikke som en slask. Men det betyr ikke at jeg alltid har håret nystelt og ansiktet fullt av sminke når jeg går ut døra. Men jeg kjenner svært lite fisefine mennesker så ser ikke det osm et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå