Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Vi blir 32 stykker. Hvor mange kaker trenger vi da? Skal bestille hvit dame. Noen kaker som er typisk å ha i dåp? Tips? =)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 vi hadde aaalt for mange. var 25 stk hadde 1 stor marsipankake 1 sjokoladekake (langpanne) 1kransekakekurv muffins verdensbeste sjokoladeformer med krem med bærpynt frukt og bær kake lefser fyrstekake
Mortilbarn Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Vi hadde; Ostekake Brownies Marsmallowsfondantkake Waleskringle Fromasjkake Sjokoladekaramell-terte Var 20 stk og hadde masse til overs. Kun den nederste som ble spist opp (men den er sinnsykt god!)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Vi hadde 2 kaker til 16 stk. Det var nok, faktisk mer enn nok. De fleste hadde allerede forspist seg når vi begynte på kakene.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 vi var 26 stk, hadde for mye kake... - marsipankake - tropisk aroma - ostekake - fromasje kake - banankremmarengskake (som jeg ikke husker hva heter) Det holdt det kan man trygt si. Hadde koldtbord først, så er begrenset hvor mye man klarer å trøkke i trynet da.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Vi hadde 8 kaker til 30 stk. Vi har en kakeglad familie,og det var en del igjen, men heller det enn å lure på om det ser snaut ut. 2 kaker på 16 hadde aldri gått i min familie. Eller, dvs, det hadde antageligvis blitt masse igjen fordi ingen torde å forsyne seg to ganger i frykt for å ta kakestykket til noen andre. Det er vel typisk å ha en bløtkake av ett eller annet sllag, men bortsett fra det er det fritt fram.
Lilleleen Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Vi hadde også alt for mange. Men min filosofi når det kommer til selskaper er : Bedre å ha for mye enn for lite ) Vi hadde: *Stor marsipankake *Sjokoladekake (denne var i tre lag og veldig mektig) *Ostekake *Kjeks *Kranskekake *2 iskaker Vi var 22 i dåpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå