Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Store gleder og smil og latter Leking og lesing og sang Lubne kinner og myke hender, sovne trygt på mammas fang. Store tårer og vondt i hjertet "De vil ikke leke med meg" Hvordan forklare for liten jente at livet ikke alltid gå riktig vei. Redsel for fremtiden, vil hun få venner? Dele gleder og sår? Trygg på at en ting i hvert fall er sikkert: vår kjærlighet er med, uansett hvor hun går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå