Tøysetipp Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg har allerede smugtittet på strl. i 36 igjen. Forestillt meg at jeg blir en sexbombe om 6 mndr. Bare sitt. Jeg applauderer meg selv allerede. Shaker i 5 uker. Jeg ler meg i hjel. Men, er dessverre ikke disiplinert nok på egenhånd. Og jeg liker ikke en gang milkshake. Klipe på nesa og håpe at det glir ned uten sprutoppkast. Det verste er å høre fra en som er halvparten min alder om sunt kosthold. Og det hjelper ikke at du er 1.80 og 60 kilo heller. Og når det gjelder røyking så lover jeg at jeg ikke er spedalsk- jeg er bare en livsnyter som har havnet i ulykken. Som trenger din hjelp. Og som trenger å høre at jeg er flink som løper på en tredemølle, for finns det faen i meg noe kjedeligere? Målet er og ikke se ut som Moskva Marit på bryllupsdagen. Og at man kan se en forskjell fra bysten og ned. Og at alt ikke bare går i ett. Og ikke minst kunne tørke seg bak uten å bli andpusten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Med den holdningen du legger opp til der, så ville jeg heller spart pengene du nå skal svi av på easy life, og kjøpt en større brudekjole. Du har bestemt deg for å mislykkes, det er aldri et godt utgangspunkt. Du burde gått easylife hos oss. Våre instruktører er voksne (40+) og begge er vel det man kan kalle plusssize, etter å ha gått ned mange kilo. Lykke til, det er et godt valg, men du må tro på deg selv, og bestemme deg for at shaker smaker godt.
Gurine Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Sjokoladeshaken er litt for søt, mens jordbærshaken er... tja... det går greit og få den ned. Man lærer seg å holde pusten mens man drikker, og da kjennes nesten ikke smaken Jeg gikk forøvrig på bare shake i 9 uker, før jeg begynte å erstatte en shake med mat osv. Begynte i slutten av januar, og i mai hadde jeg gått ned 28 kg. Har ikke vært for flink etter det, så har gått ned 33-34kg til nå. Kunne tenkt meg 10kg til, men noen str.36 er ikke målet her i gården Men jeg synes easy life er helt supert. Hadde ikke klart alle kiloene uten dem, og i hvertfall ikke så fort. Er i bedre form, og bedre selvtillit Dette får du til
Tøysetipp Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Jeg har troen. Og er positivt innstilt. Men, herregud, det kommer til å bli beintøft. Legger ikke skjul på det. Men, jeg må jo være realistisk også- det kommer ikke til å bli en piknikk. Jeg kan ikke late som at jeg liker shaker. Jeg spyr av det. Likevel er jeg motivert til prøve og få det til. Well done, Gurine:-)))) Sånt gir motivasjon!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Synes du er flink som har bestemt deg for å prøve jeg! Det er tøft, men dæven man blir fornøyd når man får det som man vil! =D STÅ PÅ, JU KÆNN DU ITT!! =D Har en shake i skapet jeg oxo (Ikke easylife dog), som jeg skulle begynt på.. Var litt dumt å begynne å jobbe natt, og tro at alt man stappa inn i munnen på den tiden av døgnet, ikke la seg på mage, hofter og rumpe.. ;P Menneh, det blir vel, etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå