Gå til innhold

Dere som vil bli spådd, se hit!


*Bambi + spire*

Anbefalte innlegg

Hei sirite!

 

Føler gutt på deg. Tror du kommer til å få et lett og fint svangerskap uten spesielle plager, tror dog at du kommer til å gå ca 12 dager over termin, og dette vil gjøre deg utålmodig, men når fødselen først starter går det fort og greit for seg.. Føler du er ca 4-5 mnd på vei,kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kan du være gravid nå? Føler graviditet på deg nå,hvis ikke blir nok det neste mnd. Tror det blir en jente , men også mulighet for tvillinger faktisk, da ser jeg en av hvert kjønn. Har dere tvillinger i familien? Tror du får 3 barn totalt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til frøken lilla:

Sv: Dere som vil bli spådd, se hit! NYTT 20:01 22.08.2010

Hei. Kan du være gravid nå? Føler graviditet på deg nå,hvis ikke blir nok det neste mnd. Tror det blir en jente , men også mulighet for tvillinger faktisk, da ser jeg en av hvert kjønn. Har dere tvillinger i familien? Tror du får 3 barn totalt.

 

Lykke til!

*Bambi*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe20

 

 

Fikk ikke så mye info opp på deg. Tror du kommer til å bære fram barnet, litt usikker på fremtiden deres som par. For opp at dere ikke har vært så lenge sammen, dere trenger å bli bedre kjent.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Bambi*

 

Jeg har termin 28 august (om 6 dager) og er nå mest spent om du klarer å se når det blir fødsel og hvilket kjønn det er.

Jeg er født 21.07.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fenre*

 

Hei. Får ikke opp noe graviditet på deg i 2010, føler derimot mulighet for graviditet mellom februar-mai 2011. Tror du får en datter til da:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari 75

 

Jeg får opp 3 barn på deg, to gutter og en jente. Føler jenta kommer til sist og hun blir en attpåklatt. Føler at du blir gravid i november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Vil gjerne bli spådd av deg.

Klaffet ikke denne mnd, men ser du noe graviditet på oss snart?:)

Håper du får inn noe mer og, at jeg er lett å lese, he he:)

 

f:240288

 

På forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sola89

 

Det første jeg føler er at dere bommer på el, bruker du eltester? Eller vet du sikkert når du har el? Litt personlig, men virker som dere har mindre sex etter el for at dere tror den har vært.Tror det kan fortere enn du tror og at du kan være gravid innen desember hvis du er sikker på å treffe el. Ser en gutt på deg og 2 barn til etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opptur

 

Hei. Ser graviditet på deg i oktober, føler ikke noe galt rundt deg,men tror du er litt forknytt i kroppen. Tror yoga og en daglig tur vil gjøre deg godt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28.05.84

Anonym

 

 

Hei. Får ikke opp noe graviditet på deg i nærmeste framtid. 2012 er det sommer til meg når det kommer til graviditet. Kjæreste tror jeg er like rundt hjørnet, tror du allerede har møtt ham faktisk, ialefall hilst på ham, tror du har møtt ham via jobb eller noen fellese venner.

Lykke til:) Har du barn fra før? Føler en jente på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege72

 

Hei. Jeg tror du har gode odds med deg denne ganger og at spiren blir å sitte! Hvis ikke tror jeg den sitter på neste forsøk, ser ikke opp mer enn 3 forsøk på deg og er usikker på om det blir 3 denne gangen eller om du skal igjennom et ICSI forsøk ved en senere anledning, kanskje i forbindelse med flere barn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så det var deg etter jeg la inn innlegget,var ikke helt menigen tekte det var hun pigge eller hva hun no kaller seg.

Har ikke misten noen barn jeg.Men legene mener jeg var gravid med tvillinger med nr 2 men at jeg misten helt til og starte med i svangerskapet uten og vite helt om det.

 

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd gravid i september, oktober, mars og april så blir spennende og se når det blir :)

 

Vi har faktisk sett på et hus som er til leie og får vite om vi får det eller ikke til uka :) så håper du har rett i at vi flytter snart :)

 

Spent jeg nå :)

Tusen takk, *Bambi* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malingullet: Ser deg ikke graviditet nå,men i september. Det kan også være det at du finner det ut i september. Har du hatt el? Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte jente først, men så gutt, det er sterkere på gutt, så da sier jeg gutt:) Tror han kommer 1 sept:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrille:)

 

Ser graviditet på deg i oktober, da med jente:) Kan legge noen kort på deg en annen dag, men avslutter spåingen for ikveld og du var siste på lista så det blir å ta for lang tid:) Minn meg på det så kan jeg legge noen kort når jeg får tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...