Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg vil bli gravid nå! skal ikke klage, har ikke prøvd i mer enn noen mnd, men huff...Jeg går her nå og tror jeg er gravid, og håååper så sinnsykt. For tidlig å teste enda,men har hvert fall samme symptomer som sist jeg var gravid. ømme bryster, kviseutbrudd,stikkinger i livmora, strålinger i korsryggen osv...MEN, dette kan jo være innbildt. har forresten også fått større pupper, og DET er ikke innbildt. det fikk jeg sist også, veldig tidlig. ikke mye større, men merkbart. Flere prøvere som er utolmodige ?
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jaaaaaaaa tenker på det hele tiden også det er det værste,klarer ikke kontrollere det. er på 3 dpo så en eeeeeeeevighet til ikm
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Nei det er jo helt rart det her . Sist gang jeg ble gravid, var det ikke planlagt, så da slapp jeg disse tankene i forkant. Men nå håper jeg det skjer noe snart, er ikke veldig klar for å gå i kanskje år for å bli gravid. Håper det samme for deg, sutrikus-trassaldrius HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå