Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Er det noen som vet hvor på nettsidene man kan få bestille billig evnt. Det er svindyrt på butikkene. Hva heter sånne kasseroller på engelsk forresten?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Høyang polaris du mener? De blir laget her jeg bor mener jeg kan sjekke litt. Pleier av og til å få brosjyrer i posten her om at de selger det nede på leira
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 He he, selvfølgelig mener jeg Høyang Polaris. Kunne du være så snill å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Det heter Iittala nå, ikke Høyang Polaris. Du mener Party-kjelene. Har solgt dem, vet at de er svinedyre i kjøp også til butikken, så tror ikke du får dem billigere andre steder,dessverre. Noen ganger kan du få dem til god pris på salg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Ja de kjelene som er svarte både innvendig og utvendig.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 http://www.epriser.no/s/s1/polaris-h%F8yang/ Sjekk denne. Jeg vet ikke hva de koster til vanlig så vet ikke om dette er billigere, men var det jeg fant. Men kan grave litt dypere
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Både Coop Obs og Jernia har dem jevnlig på salg, særlig i vinterhalvåret. Christiania Glasmagasin har jo halv pris på alt i butikken, sjekk om de har dem, vet de hadde disse før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå