Gå til innhold

Sammentrekninger i magen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes nesten ut som kynnere. Men så vidt jeg vet er jeg ikke gravid. Er litt over 1 år siden jeg fødte.

Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men det kan være alt fra noe i magen (luft, sult etc) til noe rent muskulært (stølhet f.eks) til noe i livmor (mens, eggløsning osv).

 

Om det er påfallende smertefullt eller du får andre sykdomstegn i tillegg bør du jo kontakte lege.

Skrevet

Hmm, er ikke sulten iallefall ;)

Det er ikke vondt, kjenner bare at det trekker seg sammen/knyter seg på en kilende måte.

 

-hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...