Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Kjennes nesten ut som kynnere. Men så vidt jeg vet er jeg ikke gravid. Er litt over 1 år siden jeg fødte. Er det normalt?
Gjest ->>- Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Nei. Men det kan være alt fra noe i magen (luft, sult etc) til noe rent muskulært (stølhet f.eks) til noe i livmor (mens, eggløsning osv). Om det er påfallende smertefullt eller du får andre sykdomstegn i tillegg bør du jo kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Hmm, er ikke sulten iallefall Det er ikke vondt, kjenner bare at det trekker seg sammen/knyter seg på en kilende måte. -hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå