Gå til innhold

Fyf, så mange idioter det er her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som MÅ slenge dritt, og ikke kan ha noe konstuktivt å si.

Lurer på hvordan dem er real.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du være litt mer spesifikk?

Skrevet

For en idiotisk kommentar å komme med uten å være mer konkret.Lurer på hvordan du er REAL.

Skrevet

HI

Mener dem som bare snakker dritt til andre, må ha noe skit å si på forskjellige innlegg, svarer ikke på det man spør om etc. Har man ikke noe positivt å si kan man holde kjeft. Er lov å være uenig, men kommer litt ann på hvordan man sier ting.

Skrevet

Folk kjenner seg vel igjen tenker jeg, sånn som du over her som også bare slenger ut av deg ting!

Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange idioter her, men de idiotene som er her er aktive og full av faen.

Skrevet

Helt enig...:)

Prøver å gjøre mitt beste ved å ignonere sure folk her inne og si kjekke ting istedenfor.

Synes vi burde bli flinkere til å si positive ting til hverandre her inne...:)

Skrevet

HI

Så bra, vet at det finnes gode mennesker her inne, men mange slenger altfor mye dritt rett og slett, blir ukoselig her inne. Regner med at de fleste her inne er voksne mennesker.

Skrevet

Ja, de fleste her inne er voksne på 30+, men så har man og disse idiotene på 20+

Skrevet

Det vil alltid være menneske med behov for å trykke ned andre for å selv føle seg bedre, kanskje de mangler noe i livet eller tar ut sine problemer på andre for å føle seg bedre.

Viktigste er at vi må bare ignonere sånne mennesker og kjenne igjen når man gjør det, til vanlig kommer det lite fornuftig ut fra dem uansett så vi kan bedømme kritikken selv. Synes synd på dem for de kan nok ikke komme så langt i livet sitt ved å henge på et forum og trykke ned andre mennesker og få dem til å føle seg dårlig. Det heter mobbing. Og vi som foreldre burde ha en stilling til sånnt her inne, for vi snakekr jo om at det ikke er greit at barn mobber.. Men helt greit at voksne mobber..

Ta ansvar, ta ordet med måte og vær bevisst på hvor grensen går..

Synes vi burde skape noe trivsel regler her inne;)

Hehe

Ha en fin kveld

Skrevet

Er vel en direkte konsekvens av å være på anonymforum det ..

Skrevet

Selv om det er anonymforum betyr det ikke at det er greit å være frekk eller oppføre seg som en idiot?!

Skrevet

Og det å kalle andre idioter er selvsagt konstruktivt?

Skrevet

Til 21:50. Man trenger ikke å være mer idiot selv om man er under 30 da. Finnes nok de som er frekke som er både over 30 og under 30 her.

Skrevet

21:50: merker jeg blir veldig provosert av sånne utsagn. sikkert det du ville også,tenker jeg.

men mener du at de på 20+ ikke er voksne ? er man ikke voksen før man er 30 år ?

folk med sånne vrangforestillinger, burde snakke med noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...