Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 vi sliter litt med vår 5 1/2 år gammle sønn som har hele tiden vært snill og rolig og altid vært en gutt som ikke har gjort så mye av seg:) Men den senere tid så har han begynnt å bite negler på handa og smiser huden rondt fingertuppene. + han vil ikke sitte i bilen når jeg skal bare springe å gjøre noe /hente noe. Og han har lett for å gråte vist vi er på butikken å jeg runder hjørnet så ser ikke han meg/oss så begynner han å stor gråte og er helt fra seg. Noen flere som har denne opplevelsen? er de alderen? går de over tror dere? Har ikke skjedd noe heller så skal gjøre han usikker heller. Off er litt bekymret over storegutten vår. Hva vile dere ha gjort?
simba>>>3gutter Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Høres ut som min fem åring. Tror det er alderen jeg. Når vår begynner å gråte så spør jeg hvorfor og så gir jeg han et svar, ellers så overser jeg den adferden jeg ikke liker. TRor nok de vokser det av seg.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Tror det er en aldersbetinget ting som de vokser av seg. Gutten til ei venninne var slik en periode i fjor (da han var 5 år), og nå så er det jenta mi og gutten til ei anna venninne som tar lett til tårer... Så vi må nok bare være tålmodige og vise dem på nytt at det meste er ufarlig Lykke til videre jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå