Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg har sett på en 2002 mod 1,9 GHIA. Er dere fornøyd med deres? Denne er automat og diesel.
Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Hmmmm... Gammel... Skeptisk. Fant et par på Finn.no, den ene har gått 130 000 og den andre 209 000, det er en god del. Sørg for tilstandsrapport og servicehefte! Ellers: Stor og god bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå