Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Skal kjøpe Emmaljunga City Cross, og synes fargen Pro Bordeaux er kjempefin, men vil dette passe som "guttevogn"? Står mellom den og Silvercheck.... http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html Synspunkter mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg kunne godt ha kjøpt denne til gutt !
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg kunne også kjøpt den til en gutt. Men hadde nok aldri brukt den ute, ville jo ikke sett ut etter en dag i litt sølevær, eller med søsken andre som skal se på gutten
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Det er ikke den lyse vogna som kommer opp som hovedbilde jeg tenker på, men ligger lenger ned på sida, der alle fargene som vogna kommer i er representert:)
Mortilbarn Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Hadde først trodd det var ei jente som eide vogna siden den er lilla, men hvem bryr deg? Jeg hadde blå vogn da jeg var lita, og sønnen min har ei mørkerød og svart. Ta den du/dere syns er finest, det er tross alt dere som må se på den hele tiden
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 jeg har køpt emaljunga edge duo til min kommende gutt, og i farge pro titan, samme farger som den du har sett på, er jo en nøytral vogn det kjempe fin vogn synes jeg (vi begge har valgt ..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 var den lilla?? synes den så grå ut jeg :S
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Ei venninne av meg har rød vogn til sin gutt... Gjør det som du liker du! Tross alt deres vogn, ikke alle andres. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Jeg har flere venninner som har valgt knall røde vogner til sine gutter, og det synes jeg er knalltøft! Vi lever i 2010 og burde vel trå litt utenfor rammene om vi ikke skal fortsette å gro fast i gamle kjønnsroller... jeg skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å velge den knall rosa vognen om jeg fikk gutt, men da ville vel folk ha trodd at jeg egentlig ville ha jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå