Gå til innhold

Farge på barnevogn til gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne godt ha kjøpt denne til gutt !

Skrevet

Jeg kunne også kjøpt den til en gutt. Men hadde nok aldri brukt den ute, ville jo ikke sett ut etter en dag i litt sølevær, eller med søsken andre som skal se på gutten

Skrevet

Det er ikke den lyse vogna som kommer opp som hovedbilde jeg tenker på, men ligger lenger ned på sida, der alle fargene som vogna kommer i er representert:)

Skrevet

Hadde først trodd det var ei jente som eide vogna siden den er lilla, men hvem bryr deg? Jeg hadde blå vogn da jeg var lita, og sønnen min har ei mørkerød og svart. Ta den du/dere syns er finest, det er tross alt dere som må se på den hele tiden ;)

Skrevet

jeg har køpt emaljunga edge duo til min kommende gutt, og i farge pro titan, samme farger som den du har sett på, er jo en nøytral vogn det :) kjempe fin vogn synes jeg :) (vi begge har valgt ..:)

Skrevet

var den lilla?? synes den så grå ut jeg :S

Skrevet

Ei venninne av meg har rød vogn til sin gutt... Gjør det som du liker du! Tross alt deres vogn, ikke alle andres. :-)

Skrevet

Jeg har flere venninner som har valgt knall røde vogner til sine gutter, og det synes jeg er knalltøft! Vi lever i 2010 og burde vel trå litt utenfor rammene om vi ikke skal fortsette å gro fast i gamle kjønnsroller... jeg skulle ønske jeg hadde vært tøff nok til å velge den knall rosa vognen om jeg fikk gutt, men da ville vel folk ha trodd at jeg egentlig ville ha jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...