Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Vi har vært sammen i fem år. Var forelsket da vi ble sammen. Fikk ei lita jente etter tre år. Nå er alle følelsene borte! Han er min aller beste venn, men ikke en venn jeg ler med eller opplever nye ting med. En fjellstø venn som jeg kan prate om alt med(bortsett fra at jeg ikke elsker han), en som alltid stiller opp og som jeg utgjør et godt "team" med. Vi er enige om alt fra barneoppdragelse, økonomi og husarbeid. Krangler aldri, men diskuterer noen ganger. Sex er som å spise middag, hvor spennende kan det bli liksom...? Hva skal jeg gjøre? Holde sammen eller gå hver vår vei? Jeg tror at han aldri har vært superforelsket i meg, men at han ikke vet bedre ettersom han ikke har vært forelsket før.... Han har det bra, men tror ikke han vet hva han går glipp av. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg har skrevet ett innlegg lengre nede. Ska vi bytte mann? hehe Min er høy mørk kjekk,god jobb, snill,trofast men dårlig på kommunikasjon! Jeg bytter gjerne han i mot en som kan kommunisere....)) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå