♥ McQueen♥ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Skal begynne på level 2 i morgen.. Gru-gleder meg... Har jeg mye å frykte?
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Det jeg kan huske er at det er tøffere ja Men at det går seg til etter noen dager =)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Et konsept hvor du trener "som gal" i 30 dager, før du er tilbake til sofaen og gamle vaner..
Ranveig R Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Eg syntes ikkje level 2 var spesielt hardt. Det var betydeleg verre å ta level 1, sikkert fordi eg då ikkje var spesielt trent i utgangspunktet. Mens eg på level 1 blei usannsynleg støl i lårmusklane kjente eg level to i alle musklane nedover nakke, rygg og armar (men på langt nær like ille som lårene etter nokre dagar av level 1).
Magandang anak ko Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Fungerer det Ranveig? Jeg samler motivasjon til å begynne på det... )
Lunita_ Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 synes level 2 var mye tygre enn level 1 i begynnelsen!
Fire småtroll Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Jeg synes ikke det, øvelsene på level 2 passe kroppen min mye bedre enn de på level 1 tror jeg for de var mye lettere å komme gjennom.. Man trener forresten ikke "som en gal" da, det er 20 min med enkle øvelser på gulvet. God gammeldags gymnastikk som utfall, situps osv. Er man utrent får man en god effekt av disse øvelsene og får strammet opp litt. Etterpå trener man 2-3 ganger i uken for å holde det ved like, eller avanserer til tøffere trening for å utvikle seg enda mer
♥ McQueen♥ Skrevet 22. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2010 1 dag av level 2 var fæl.... Er totalt gele i hele kroppen. Satser på at det kommer seg etter noen dager. Godt man kan "follow Anita". Ble litt mye av hun i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå