Gå til innhold

Hvorfor legger folk ut festbilder av seg selv på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er flaut på andres vegne å se bilder dem legger ut på facebook der de er dritings osv. Så skal det være kult liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Tror rett og slett ikke at de tenker i det hele tatt. Har få venner på fb som gjør det, men noen er det og en del venners venner. Og jeg må si at jeg lurer på hvor dømmekraften er når de legger ut bilder der de har sloknet med flaska i handa.. Eller jenter med kjolen trekt opp nesten til magen.. Og slike fæle jente-kysse-bilder... Har en bekjent som tydeligvis har det siste som favoritt-motiv. :)

Og det værste er når det er foreldre det er bilde av.. En ting er naive 19-åringer, men fedre som rølper hører ikke hjemme på fb.

Og ja, det snakkes om det i vennekretsen min....

Skrevet

legger heller ut bilder av selv på en fest enn bilder av mine barn!

jeg kan beskytte meg selv, det kan ikke ett lite barn!

når det er sagt så er jeg voksen og oppfører meg, jeg ligger ikke i en busk å kaster opp liksom selv om jeg er på fest.

tipper du er ung...

Skrevet

Har masse festbilde på fb og jeg er en 27 år gammel tobarnsmor. Min manns 30 årsdag der alle venne var samlet. Det er ikke uanstendige bilder selv om man er på fest. Jeg legger de kun ut til venner og blokker personer som ikke skal se dem. Ser ikke problemet. Det er flotte bilder som jeg absolutt kan stå for.

Det jeg ikke legger ut bilder av er barna mine, hjemmet mitt, opplysninger som kan bli missbrukt og andre mer personlige ting. Festbilder er overfladiske og det bryr jeg meg ikke om. Er det ikke bra andre folk koser seg da?

Skrevet

Her skriver jo HI at det er snakk om bilder av folk som er dritings. Og legger du ut bilder av fyllefester så må du regne med at du blir snakket om.

Jeg er forresten 32år gammel 2-barnsmor om det har noe og si...

Skrevet

Har mange bilder av meg selv på facebook i fylla.Det eneste med de bildene er at jeg ler stort sett på alle og har på meg finere klær enn ellers.Har to barn ja..Hvorfor er det feil?? Hva er fylla bilder for deg?Ja forrsten, på ene bildet står jeg oppå et salongbord med to kollegaer og har det GØY!!Ingenting uanstendig med bildet, bare kos og gøy.

Kom deg ut og lev litt HI tror du trenger litt frisk luft...

Skrevet

HI her...

Mente selvsagt ikke uskyldige festbilder, det hr jeg selv på FB, men altså bilder der en er dritings og tydligvis ikke har kontroll.. Sett en del syke bilder hvor de vifter med dildoer på fester osv.. Skjønner meg ikke på hvorfor folk vil ha sånne bilder på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...