Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Testa meg i en uke nå Skulle hatt mensen på mandag, trenger hjelp til å tolke disse testene (litt dårlig bilde + testene lå ien pose som tydligvis hadde vært sminke i).... Men svake streker er å se trooor jeg:) http://tinypic.com/view.php?pic=24ew2uf&s=4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Den ene der hadde jo en tydelig strek, så tror du er gravid jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Kommer vel litt ann på når på døgnet du testet? Er det rett før/etter ikm, så er anbefalt å teste på morgenen, siden kroppen har mest hcg da.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Vil anbefale deg og ta en clearblue jeg
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 oki har ikke testet på morgen, tok en clearblue plus den var svak + mens en digital var negativ... Skal ta blodprøve hos legen tenker jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Kan det med at hcg nivået ikke stiger seg være tegn på noe alvorlig som SA eller MA? HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Slik var mine tester i to uker etter uteblitt mens med andremann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå