Gå til innhold

Hei er jeg gravid tror dere?(test;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Testa meg i en uke nå:) Skulle hatt mensen på mandag, trenger hjelp til å tolke disse testene (litt dårlig bilde + testene lå ien pose som tydligvis hadde vært sminke i).... Men svake streker er å se trooor jeg:)

 

 

http://tinypic.com/view.php?pic=24ew2uf&s=4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene der hadde jo en tydelig strek, så tror du er gravid jeg:)

Skrevet

 

Selv om man får svake i ettrtid?:-)

Skrevet

Kommer vel litt ann på når på døgnet du testet?

Er det rett før/etter ikm, så er anbefalt å teste på morgenen, siden kroppen har mest hcg da.

Skrevet

Vil anbefale deg og ta en clearblue jeg :)

Skrevet

 

oki har ikke testet på morgen, tok en clearblue plus den var svak + mens en digital var negativ...:) Skal ta blodprøve hos legen tenker jeg..

Skrevet

 

Tror du er gravid jeg !! Gratulere!

Skrevet

 

Kan det med at hcg nivået ikke stiger seg være tegn på noe alvorlig som SA eller MA?

 

HI

Skrevet

Slik var mine tester i to uker etter uteblitt mens med andremann.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...