Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Har en pjokk som ble 2 år i mai. Han løper rundt og er en aktiv gutt som elsker å være ute:) Jeg har hørt mye positivt om Stonz og ser det finnes i større str også, men er det noe til slike "store" gutter? Tenker på til bruk i barnehage osv...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg har ikke selv kjent på de men er ikke de myke under? Er det ikke vondt å løpe på steiner, greiner og sånt?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Stonz passer ikke til annet enn å sove med til så store barn. Ikke noe å løpe rundt med i bhg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Ok- da blir ikke det noe:) Sover ikke på dagen mer engang, så da blir det nok ikke mye brukt;) Takk for svar! Hi
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Øh, er ikke det lobber"? Altså votter på bena? For folk som krabber/kryper/ikke kan gå? En på 2 kan bruke gode vintersko.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 He-he, vet da at han kan bruke vintersko! Det brukte han i fjor vinter og året før.... Har bare som sagt hørt så mye positivt om Stonz og siden de hadde str opp til 28, så lurte jeg på om det kunne være noe:) Ene datteren vår på 6,5 år bruker 27 i sko, men hadde jo ikke kjøpt det til henne;) Men siden jeg aldri har sett Stonz annet enn på nett vet jeg ikke hvordan de er i sålen osv... Derfor spurte jeg her:) Men ser jo at det ikke er noe, så da blir det Primigi i år også
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Kan gjerne fungere når de sitter i bæremeis på lengre turer o.l. Kan ha mange lag med sokker i dem + ullfor og holder nok varmen bedre i dem enn i vinterko med tekniske sokker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Jeg hadde de som reserve i bhg til jentene på 3 år. Har brukt Stonz siden de var babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå