Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Min mann og kammeratene har kåret meg til den beste konen. De er 10 gutter som alle mener jeg kler best konerollen. Jeg baker, lager god mat, jeg har humor, er alltid med på ting, har god jobb, er blid, kler meg bra og ser godt ut. Utrolig gøy å høre men også litt pinlig. Ingen av de andre kan bake eller lage litt ekstra god mat og flere av dem har ikke jobb. De andre konene bare lo og syntes det passet bra og håpte de også fikk en eller annen pris.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Så nostalgisk 50-tallskoselig, da:-) Dere konene kan jo stemme frem den beste ektemannen ved neste sytreff:-) Egenskaper det konkurreres i kan være: plenklipping, snømåking, bytte dekk, kvalitet på slipsknuten og konversasjonsegenskaper innen dagsaktuelle tema. Gud, så artig!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Hvem er den beste mannen da? Han som trår til på kjøkkenet for kona, ofrer guttekvelder på byen for å være sammen med familien sin, ikke skyr vaskebøtta, og gir kona komplimenter hver dag? Det er så ofte fokus på at kvinnen skal oppfylle en rolle som behager mannen, mens han liksom kan ha frihet til å gjøre litt som han vil. Det blir jeg skikkelig forbanna over. Men det ER jo veldig hyggelig å få en slik nominasjon da Jeg kommer nok aldri til å få den selv. Jeg er ikke glad i å lage mat, jeg er irritert hvis jeg ofte blir bortprioritert, og liker ikke festglade kompiser. Jeg har valgt en mann som jeg skal leve sammen med i et team som kalles familie, og har ingen ønsker om å bo med en guttunge.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Jeg har en venninne som slår deg glatt, hehe. Mannfolkene mener hun er det ultimate koneemnet. Hun jobber 80% som kokk (altså god på kjøkkenet) og 20 % som sexleketøyselger (og da skulle vi kunne anta...). Ser bra ut også.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Fy søren en så kjip gjeng som får de andre til å føle seg mindreverdige og setter deg i et dårlig lys blant de andre "konene". Selvfølgelig lo de andre "konene" bare. Hva skulle de ellers gjøre for å dekke over at de ble såret?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Tusen takk alle sammen og god ide med å kåre beste mannen. Jeg tror jammen det blir kåring neste uke på det, hehe. Til deg som syntes det var kjip kåring så kan jeg bare si at vi er en gjeng som ler mye og tar ting lite høytidelig. Tviler på de andre ble skuffet og såret på grunn av dette. Jeg derimot kommer til å leve på denne kåringen LENGE. De andre får være best i noe annet:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer! Jeg ville nok blitt kåret til den mest skremmende og utfordrende konen...hehehe-håper jeg....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Da hadde jeg tatt en kåring på mennene og, den med minst utstyr...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Haha! Du skal ikke se bort ifra at de andre konene sparer sin energi til å ha et supert sexliv! Tenk på det du, neste gang du har kokkelert en gourmetmiddag fra grunnen av og bakt brød for resten av måneden! Ja til mer puling og mindre husarbeid!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Haha! Du skal ikke se bort ifra at de andre konene sparer sin energi til å ha et supert sexliv! Tenk på det du, neste gang du har kokkelert en gourmetmiddag fra grunnen av og bakt brød for resten av måneden! Ja til mer puling og mindre husarbeid!
Gjest thricane Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 He he, kunne tenkt meg en slik kone selv jeg. Tenk så fantastisk å komme hjem til middag hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå