Gå til innhold

Hva var dine symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er prøver, men vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Eneste jeg vet er at man som regel slutter å blø.

Med sønnen min så hadde jeg ikke noe symptomer. Hadde slitt med UVI i noen måneder, så da mensen ikke dukket opp for andre gang så trodde jeg at jeg virkelig hadde blitt syk av UVI'n og kanskje blitt steril :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å ikke kjenne etter noe som helst, man kan bli litt tullete av det og nesten begynne å fabrikere symptomer i hodet sitt.

Men, jeg fikk en voldsom trøtthet og påfølgende soppinfeksjon der jeg hadde lyst å bruke rasp i underlivet før mensen uteble. Jeg sov og sov og sov de 3 første mnd.

Skrevet

Jeg merket det faktisk på kroppen før jeg testet positivt.. Reagerte så merkelig på situasjoner som egentlig jeg tok på strak arm.. Hormonell til tusen:-) Ellers så begynte jeg å kaste opp å renne ofte på do. Da gikk det ca 1 uke før jeg testet positivt:-)

Skrevet

Større bryster! De kom kanskje 1-2 uker etter befruktning. Begge gangene er det mannen min som har lagt merke til det først ;)

Skrevet

Prikking i brystene.Opplevde dette begge gangene og det som fikk meg til å forstå 2. gang at jeg var gravid. Da var jeg ca 4 uker på vei. Ikke planlagt med første, nr 2. var planlagt..

Skrevet

Jeg fikk svie og kløe i underlivet veldig tidlig, 3-4 dager etter samleie, deretter festeblødning, 3-5 dager etter, og deretter, slik som nå, halsbrann, småprikking i brystene og "menssmerter" 10-14 dager etter. Jeg er visst et "under" på helsestasjonen her, som vet at jeg er gravid, allerede to dager etter samleie. Lenge før testene viste positive. :D Heldig sånn. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...