Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 to åringen er sovnet, og jeg sitter i sofaen alene- idag som alle andre dager. Er alenemor for en liten skjønning, så er stortsett alene fredag og lørdagskveld, da alle venninne mine er ute å flyr. Nå skal jeg snart lage meg litt god mat:) Hva skal dere i kveld da?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Får venninebesøk, så det blir koselig, men må innrømme at jeg gleder meg enda mer til neste helg, for da skal jeg til kjæresten min
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Her blir det nok en kveld alene. Guttungen sover søtt i sengen sin og jeg skal snart kose meg med bakt potet og biff + et glass rødvin. Rart med de venninnene mine som forventet at jeg besøkte de når jeg var barneløs og de hadde småbarn. Var helt greit for meg det, skjønte jo det. Nå har de selv voksne barn som stort sett er ute og farter på kveldene, men de kan fortsatt ikke besøke meg..... Blir vel snart til at jeg synger ut litt:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 kjeks,cola og dum og dummere på tv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå