Gå til innhold

Stellebord/kommode fra ikea???


januarbaby + novemberspire

Anbefalte innlegg

Dere som har kjøpt eller skal kjøpe stellebord/kommode på ikea, hvilket har dere valgt? Kunne tenke meg stellebord med skuffer, og som gjerne kan brukes som kommode når barnet er større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på IKEA her om dagen - så veldig fine ut de dem hadde der :)

 

Fikk høre fra en venninne at det er ikke sikkert det er såå lurt som det høres ut med stellebord man senere kan bruke som kommode - hun sa at bajsen ikke altid er spesielt fast og at det skjer at det renner litt utover og greier, kan sette seg litt lukt i en slik kommode. Ville kanskje kjøpt noe brukt? :) Ellers syns jeg absolutt de fra IKEA var kjempefine - lettvint at alt er åpent og lett tilgjengelig.

 

Selv har jeg kjøpt et brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brun stellekommode for 5 år siden på ikea... Den er i boss for å si det sånn.. Skuffene falt bare i sammen, og skinnene til skuffene var ubruklige. Den var så irriterende at jeg flere ganger slo i den... hehe.. Dette er jo 5 år siden så kan jo vere de er litt bedre nå!

Uansett ville jeg valgt uten skuffer, men med hyller ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt den billigste kommoden fra IKEA, husker ikke navnet i farten, har ikke skrudd den sammen ennå. Men tror det blir enklest for oss da vi har en veldig lite bad og må gjøre det beste ut av plassen. Stellebordet kommer til å stå på langs, hvis ikke smetter det ikke inn:S

Kunne sikkert kjøpt et vegghengt et, men det koster flesk, tror vi blir meir fornøyd med dette. pris tatt i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også den brune kommoden fra ikea som beskrevet lenger opp her..

Kan ikke si meg mer enig i det ho skrev om den..

 

Den fallt fra hverandre og skuffene var skikkelig dårlige..

Tror den het Leksvik, mulig de har forbedret den nå da, men den var dårlig og det er 5 år siden jeg også kjøpte den ;)

 

Du som har hørt fra veninna di , det om bæsjen...?? Det er noe av det snåleste jeg har hørt.. Viss bæsjen skal sette lukt på en kommode så må den vel ligge å trekke seg godt inn i materialet, og man bruker da underlag når man steller ungene sine, og vasker underlaget når det blir skittent eller vått, så den støtter jeg ikke iallefall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et sammenleggbart på ikea denne gangen. Sort med hvitt mønster med mange lommer. Har ikke plass til stellekommoden på badet, så den blir stående på rommet og dette på badet, klappet sammen attmed dusjen når det ikke er i bruk/når vi får besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette stellebordet har vi kjøpt også.. (Gulliver fra Ikea).

Og så har jeg kjøpt flere hvite kurver som kan stå i hyllene. Disse har jeg stelleprodukter, litt klær osv i. Blir mye ryddigere med kurver enn å bare la ting ligge i hyllene.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...