Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Nå har lillegullet mitt kommet til verden, og har derfor ikke vært tilgjengelig for pc.. Kommer heller kanskje ikke til å prioritere spåing nå, men kan gjøre det når jeg er innom en gang i blandt. Ellers, bare spør om spåing i tråden her. Heltst bare 1-2 spørsmål hver
~ Kali ~ Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Håper du gidder svare når du har tid Jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg? Og om du ser noe i jobbsammenheng? Om jeg kommer til å fortsette der jeg er nå, eller om jeg bytter yrke? Lene f. 090789
zassy☆ Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så mye Kari!! :-D Håper alt er vel både med deg og veslegullet Morsomt at du husker å komme inn her og oppdatere oss, og skjønner godt at du ikke prioriterer spåing akkurat nå Meeen jeg skriver meg på likevel siden du oppfordrer til det, hehe, så får du ta det i en ledig stund Har du mulighet til å bare se på generell fremtid, hva venter meg i det aller nærmeste? Kan det være jeg blir raskere gravid enn hva jeg tror? Vi skal egentlig vente med prøvinga, men driver å hopper av i svingen og jeg håper littegrann på et "uhell" hehe.. blir babysyk av å være innpå her Ser du noe baby på meg? F.230982 Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå