Gå til innhold

Har noen av dere blitt spytta på av mannen/typen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke er noe kriminelt med det, og heller ikke voldelig, men jeg har alldri følt noe mer nedlatende i hele mitt liv. Å bli spyttet i ansiktet av mannen man elsker.. jeg følte meg rett og slett null verdt.

Noen flere som har blitt spyttet på av mannen og følt seg like elendig etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,og hadde jeg funnet meg en som gjorde det så hadde det vært det siste han gjorde mot meg iallefall.

Noe så nedverdigende og stygt som å spytte på noen!

Skrevet

Selvsagt ikke. Det hadde i såfall vært det siste han gjorde i vårt forhold.

Skrevet

Herregud nei!!

Kjenner inni meg at det hadde jeg blitt skikkelig kvalm av.. hadde han gjort det så hadde han synket voldsomt lavt, og jeg hadde ikke lenger sett på han som en skikkelig mann.. æsj noe så nedverdigende!!

Skrevet

Spytting er vel æreskrenkelse = kriminelt

Hvis jeg hadde blitt spytta på hadde jeg også følt med null verdt, dette skal du ikke godta!

klem

Skrevet

Håhå, DET nivået har vi laaaaangt igjen for å synke ned på. Da tror jeg at jeg hadde revurdert et og annet...

Skrevet

Nei! Og hadde sambo gjort det så skal jeg love deg det hadde vært det siste han hadde gjort.. Noe så frekt! Finnes INGEN grunn til å spytte på sin kjære! eller noen andre for den saks skyld. Dette skal du ikke finne deg i

Skrevet

Nei,det har jeg faktisk til gode å oppleve.

Det er faktisk overhodet ikke normalt å bli spyttet på.

Håper du i det minste fortjente det? At du slår han,er utro,spillegal og spiller bort alt dere eier,drikker opp matpengene,doper deg osv osv...men det er fortsatt ikke greit at han gjorde det.

Skrevet

Å spytte på noen er BÅDE ulovlig og voldelig!

Det heter legemesfornærmelse og kan straffes med bøter og fengsel opptil 6 mndr!

Hvis en mann noensinne hadde spyttet på meg er det det siste han hadde gjordt!

Hilsen politi dame

Skrevet

Nei det har jeg ikke opplevd og skulle jeg gjøre det, så hadde det vært takk og farvel!!!!

Skrevet

hehe,som politidame burde du vell vite at tittelen din skrives i et ord?? :P

Skrevet

Og vel skrives ikke "vell"....

Skrevet

Og vel skrives ikke "vell"....

Skrevet

og et ord skal være : ETT ord ;)

Skrevet

He he he morsomt at en som ikke kan skrive selv skal rette på andres feil ;-)

Skrevet

Hvis du ikke går, forteller du bare han hvordan han kan behandle deg. Og da skjer det ofte igjen.

Skrevet

Håper du har vettet i behold og sparker han til helvete ut...

Skrevet

Nei, men jeg har spytta på mannen min en gang i fylla. Han ble ikke særlig glad for det. Jeg har dessverre gjort en del sånne ting mot han. Det sier vel mer om meg enn han...

Skrevet

"Politidame" er vel ingen tittel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...