Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 gikk hele med en gang eller gikk den litt etter litt? hvordan så den/det ut? å gikk det lang tid i fra simproppen gikk til fødselen startet?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Min gikk på sykehuset... Plutselig var det slim i trusa. 10 minutter senere hans hele fostervannsekken utenfor og jeg kunne bare begynne å presse!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Hei! Hos meg gikk den litt etter litt i løpet av en dag. På ettermiddagen kom det er "propp" lignende slimklump Kl.17.30 gikk vannet - og 22.00 var baby ute! Lykke til videre!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 det kom en slim klump hos meg i morrest, men har ikke hatt noe slim etter det... ergelig, hadde håpet kanskje ting begynte å gå seg til..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Litt etter litt, men jeg var ikke i tvil om hva det var. However, den kan vist bygge seg opp igjen, så det trenger ikke bety at noe er i gang. Det tok noen dager fra det begynte å komme seigt slim til fødselen startet.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Hos meg kom det litt lyserosa blodig slim på papiret da jeg tørket meg etter å ha tisset om morgenen. Tok på truseinnlegg, og det fortsatte å komme blodig slim, fremdeles bare littegranne om gangen. Slik fortsatte det hele dagen, og først natta derpå, ca 17,5 timer etter at jeg merket dette første gangen på do, begynte riene for fullt. 3,5 timer etter - altså 21 timer etter at slimproppen begynte å gå, var babyen ute Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå