Honningmelon Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Hadde tenkt å bestille str. 29 til henne da jeg kjøpte 28 i støvler nå. Men, jeg målte foten hennes nå til 17 cm, og på Flust.no hvor de selger sånne sko, så står det at 17 cm tilsvarer 29 1/3?! Så hvis det stemmer, så må hun jo da ha i allefall 32. Det KAN da ikke stemme?!
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg kjøper ikke sko til barna over internett..Jeg har lært en dyr lekse
Honningmelon Skrevet 21. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2010 Tror det er det jeg har kommet fram til nå også... Blir bare forvirret av disse rare størrelsene. Får byttet skoene om det skulle være feil, men er så mye styr ogg måtte sende de.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Ja uff..kjøpte dyre sko til ungene jeg også, men de passet ikke i det hele tatt og nå er det et styr å få tilbake pengene mine..Neste gang tar jeg de med til en skobutikk men jeg vet dessverre ikke svaret på spm ditt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå