Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Bare en og annen kynner inneimellom...:S Usj... kjedelig å bare sitte å vente!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Kom deg på sykehuset med en eneste gang!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Du må jo dra på sykehuset! etter vannavgang kan man kun vente i 36t om det står bra til med barnet. Som regel setter de deg på drypp før dette. KOM DEG PÅ SYKEHUSET!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Hadde jordmor her i natt;) Og har full oppfølging.. alt er bra med tulla og fostervannet som kommer litt etter litt er blankt og fint.. Hodet er festa.. så foreløpig skal de ikke gjøre noe mere:) Men har hatt 2 styrtfødsler før, der vannet ble tatt under fødsel, så dette er veldig uvant for meg! Kjedelig å bare gå sånn og vente.. men forbereder meg psykisk på å vente i 2 døgn til, før de eventuellt setter det i gang..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 du har hatt vannavgang for 16t siden og du skal vente i 2 døgn til? Skal du føde hjemme da eller ? Hvis du har historikk med styrtfødsler så er det jo nødvendig at du kommer deg fort til sykehuset når veene starter.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 lykke til!! og hadde dratt på sykehuset om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå