Gå til innhold

Henvisning til psykolog - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos legen, og vi ble enige om at hun skulle sende henvisning til psykolog for meg... kjempefint det. Men nå har jeg fått den hjem i posten? ser ikke ut som om det er en kopi heller... Er det da sånn at jeg må ringe rundt for å få time, eller har hun sendt den til psykolog også?

Helt ny på dette, så veldig usikker.... Og får ikke ringt og sjekket siden det er lørdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen ringer ikke rundt til ulike psykologer for å skaffe deg time. Du ringer selv til den/de psykologene de ønsker å bruke.

Lykke til!

Skrevet

Ok, takk. Så det holder at jeg har henvisning bare? Den er nemlig ikke til noen spesiell hvis du skjønner.... Men da kan jeg ringe en hvilken som helst psykolog (med driftsavtale), og få time/bli satt på venteliste når jeg har den henvisningen? Mulig jeg har tungt for det, vil bare være helt sikker...

Skrevet

ja, du ringer til den psykologen med driftsavtale som du øsnker. Ofte lang ventetid, så det kan lønne seg å ringe flere. Kanskje snakke med noen som har en god psykolog å anbefale.

Håper du får utbytte av samtalene med psykologen. Jeg hadde en fantastisk psykolog som fikk meg på beina igjen :-)

Skrevet

Tusen takk for gode svar! :)

Det håper jeg også at jeg får...Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...