Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg er virkelig skikkelig forkjølet. Snørra renner, jeg har nesten ikke stemme og er så slapp at jeg helst vil ligge rett ut. På mandag kommer NRK for å gjøre et intevju om en for meg ganske viktig sak. Hva er det beste jeg kan gjøre for å komme meg gjennom det? Jeg må i hvertfal få stemmen tilbake. Heldig vis går det ikke direkte så det går ann å ta det om igjen om jeg skulle begynne åhoste for ille eller noe slikt. Alle gode råd taesimot med takk!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Null problem !! Drikk masse sitronte (gjerne tilsatt ekte siton i tillegg) med honning. Dette er betennelsesdempende og det løser opp. Ta i tillegg et par paraceter hver 4.-5. time, svelg med 3-4 dl vann. Sov mest mulig! Mandag er du frisk )
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 PS. Glemte noe... Skyll nesen annenhver time med temperert saltvann!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Takk for råd. Ringer mannen og ber ham kjøpe med sitronte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå