Gå til innhold

Meget urolig på natta, snart 5 mnd... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare urolig, men illsint. de 2 siste netterne har lillemann vært urolig på natta, ammet ofte, men har likevell ikke slått seg til ro med dette. Inatt har han vært illsinnt omtrent hele natten. Ammet konstant, iallefall minst 1 gang i timen... På dagtid er han fornøyd..

Hva i alle dager kan det være? Skal på butikken nå å kjøpe erstatning for å se om det er mat han trenger mere av. Storebror er forkjølt, kanskje han brygger på noe. Flere som har hatt det slik? Hva i alle dager kan vi gjøre? tror ikke jeg greier en natt til jeg med illskriking :((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som slik vi har hatt det de siste nettene! Her virker det som det er tenner på gang, han biter på hendene og alt annet han kan komme over;) Smører med litt dentinox uten den store virkningen, og regner (håper) med at det snart går over!!

Har også lest at de kan ha en periode rundt 4-6 mnd. alder hvor de er litt urolige på natta.

Lykke til:)

Skrevet

uff, ja har også lest at de kan ha en periode da, men urolig har isåfall fått en ny betydning. For han er jo illsint, skriker så ille, også hele natten da... De to netterne før der var han urolig, gråt litt, sov lite osv, men ikke sånn som inatt :(

tenkte litt på tenner, men burde han ikke være litt urolig på dagtid også da?? blid og fornøyd da... gjør det samme som din, spiser på hendene osv, men like fornøyd på dagtid... Hmm.... fælt dette. Hadde de bare kunne sagt hva det var :(

tenkte å kjøp en sånn liten kartong med erstatning å gi han på flaske ikveld. bare for å se om han er kjempe sulten på natta. må iallefall prøve, selv om det sikkert ikke er derfor. Verdt et forsøk iallefall. Fælt om det er sult som gjør dette. Storebror begyte å få grøt akkurat på samme tidspunkt, for da gikk han ikke noe særlig opp i vekt og var urolig... så derfor vil jeg prøve flaske ikveld..

Fullammer du?

Skrevet

Beklager seint svar, men har vært på farta i hele dag;)

Han lille her er også stort sett fornøyd på dagtid, og urolig og til tider sinna på natta. Kan være vanskelig å roe han ned!!!

Kan sikkert være greit å prøve flaske, begynner å bli litt desperat her også etterhvert så vi begynner nok snart med grøt.

Jeg fullammer enda ja. Han legger godt på seg så jeg har visst nok næring til han, men det kan jo være han føler seg sulten allikevel.

God natt:) og lykke til , krysser fingrene for deg!

Skrevet

Flaske ville han selvfølgelig ikke ha :(

La han kl 8, og siden da har han grått iallefall 10 ganger... slitsomt :( Skal prøve med flaske en gang til nå hvis han ikke roer seg, også skal vi prøve sukkervann.. Uff, jeg liker ikke at han er sånn. Han som "aldri" har grått frem til nå. Lenge siden jeg har veid han så vet ikke om han går nok opp i vekt heller.

skjnner du begynner å bli desperat du også. Jeg er det :)

Trodde tidligere ikveld at det var tenner, smurte på dentinox og han sovna på et blunk, men det funka ikke for en time siden for å si det sånn... Uff :(

Skrevet

Vi la også junior klokken 20.00, og han våknet etter en time:( Har grått mye og vært urolig siden, og nå sitter han her med meg og venter på at stikkpillen skal virke! Det var det vi endte opp med i kveld, for han er åpenbart plaget med noe.

Hvis han ikke vil ha mme kan du eventuelt prøve å pumpe deg å gi mm på flaske, da ser du ihvertfall hvor mye han får i seg:)

Satser på litt søvn snart, ønsker dere en god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...