Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Hva gjør dere egentlig? Sønnen min er ett år. Og skal ikke begynne i barnehage før han er to. av personlige grunner. jeg trener 4 dager i uken og i mens er han på barnepass på treningssenteret. det trives han veldig med. ellers er vi og ser i byen, handler, får besøk eller drar på besøk. hva driver dere med om dagene?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg er ikke hjemmeværende, men sønnen min (1år og 4 måneder) går ikke i barnehage og jeg jobber turnus. Vi går i Åpen barnehage ca en dag i uka,babysvømming (kurs nr 4), sammen med venner, går i skogen eller til vannet, mater fuglene. Vi er mye ute, uansett vær. Må bare bruke fantasien.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Åpen barnehage, parken, skogen, besøke andre med barn, få besøk, lekeland avogtil, kan være hjemme en dag og bare kose oss med baking eller vaske hus (ungen får bøtte og klut selv og digger det :-D).... Har også dager jeg kjeder meg og egentlig bare vil glo på tv og ikke være hjemme med barn, men da tar jeg en tur på besøk, det hjelper å prate litt med andre voksne :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 vi koser oss litt hjemme, drar på besøk til andre barn, åpen barnehage, går tur.. koser oss masse :) Elsker permisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå