Gå til innhold

hjelp! blødning uke 10 =/


kjell sin

Anbefalte innlegg

Våknet på morran idag og gikk på toalettet, da fikk jeg se blod på papiret! =/ ble veldig redd og saumfarte internett for svar! står så mye forskjellig her, alt fra SA til ganske normalt og vanlig..

blør ikke mye, er bare i forbindelse med når jeg er på toalettbeøk jeg merker det.. men er likevel veldig bekymra og livredd for at jeg skal begynne å blø noe mer utover dagen!! =(

 

er det noen av dere som har noen erfaringer med dette? håper virkelig ikkje jeg har misten babyen min =/ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da Kjell sin! Det er som du har lest, blødninger kan både være normalt, men kan også være tegn på at noe er galt. Jeg vil anbefale deg å kontakte lege og få en henvisning til UL slik at du får sjekket ut. Håper det ordner seg for deg! Lykke til og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødninger er ganske normalt ja. Jeg har blødd i alle mine svangerskap og alt har heldigvis vært bra. Så lenge det ikke er mye og du ikke har vondt er det sannsynligvis ikke noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :)

Jeg blør ikke nå legre, var bare litt på morran og jeg har ikke hatt vondt i magen så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal :) skal uansett bli godt å få sjekket på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL! =)

Har selv blødd ganske ofte, men var på tidlig UL for 3 dager siden, og så en sprell levende mini baby på nesten 4 cm med bankende hjerte. Så alt var i orden.

Så lenge det ikke er store klumper, og du har smerter, så går dette nokk bra skal du se ;)

Når skal du på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...