Gå til innhold

trenger hjelp til å finne eneste smokken han tar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille prinsen tar bare en type smokk og den smokken fant ei venninne av meg i sverige, men finner den ikke igjen nå....har vært i MANGE butikker der og spurt, :)

Den ligner på trøst smokk bare mye større rundere tupp..større enn de fra 15+ av trøst...De hadde de bare i rosa når hu kjøpte (noe jeg harhørt helt fra fødsel av, siden jeg har en gutt med rosa smokk-litt lei ) hehe, men de funker! Alle andre bare spytter han ut og vi har prøvd såååå mange typer nå, og han vill så gjerne ha smokk, men nå MÅ de byttes ut- synger på aller siste værs, så hadde satt sååå pris på om noen visste om noen steder som solgt de.. har virkelig ikke peiling...

Trodde jeg hadde funnet de , men så var det ike trøst likevel.. bah, hva skal man gjøre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://akgrieg.no/ du kan bestille de derfra. eller så har de dem på babymagasinet på grønland i oslo om du bor i nærheten :)
Skrevet

ser nå at det IKKE var trøst smokken du var ute etter. hehe. sorry...

Skrevet

Se på navnesmokken.no,der har de en type med rund tupp,kanskje det er den du ser etter:)

Skrevet

trøst smokker var det ikke nei, men om noen vill ha de så har jeg ett tonn av de, hehe, måtte jo seff betsille opp MANGE når jeg trodde jeg hadde funnet de... dumt jah...

navnsmokken har jeg bestilt fra før, men de er også for liten tupp, ligner trøst smokkene... trenger ganske stor rund tupp...

Skrevet

http://www.jockesbarnprylar.se/bambino_napp_rund.aspx

litt vanskelig å se hvordan den er kanskje?

Har vært på smokkekjøret jeg og,prøvd å finne smokk til snuppa. Men hun ville ikke ha noen. Nå er hun snart 9 mnd så nå er jeg bare glad til,slipper stresset med å venne henne av med den hvertfall:)

Skrevet

Kan det være noe som kalles for brillesmokk? Jeg fant ikke noe på nettet, men vet at de selger det på Barnevognhuset Rudo. Den har i hvertfall rund tupp og kan minne om den som heter trøst.

Skrevet

kanskje det, men hva er adr til de på nett? kommer bare til en rudo katalog, det hjelper lite..har de noe nett butikk??

Skrevet

Kan du ikke ringe butikken i sverige å be pent om de kan sende? Forklar problemet så kanskje det ordner seg :)

Skrevet

oj, ser nå at du har vært i sverige å spurt.... legg ut ett bilde av smokken her så kanskje noen vet hvor du finner de?

Skrevet

Har du prøvd på Coop hypermarked/obs?

Skrevet

Jeg har sett på enkelte dagligvarebutikker at de selger slike "gammeldagse" smokker med stor rund tupp, tror merket heter unik. Ellers utvider tuppen på trøst-smokkene seg ved bruk- sønnen min sine er blitt ganske store etterhvert.

Skrevet

Kjempe tusne takk for alle forslag!! :)

Den brillesmokken finner jeg ikke bilde av eller noenting av på nett og heller ikke unik smokken.. Har sjekka i de fleste butikker, men ikke på coop obs og de der, så skal sjekke iløpet av uka:) har bare ikke det i byn, men ikke langt unna. De fra vålerenga sjappa var det ikke tror jeg, så ikke så kjempegodt..

Legger ut bilder her og håper noen har noe forslag elle rhar sett de:) Det er den rosa jeg skal ha, tatt fra lit forksjellige vinker, den andre smokken ved siden av var de fra sverige nå sist, men var jo ikke riktig. Er ikke store forkjsellen, men helt utrolig hvor kresne disse småtassene er, hehe..

Si fra om dere ikke får sett bildene får jeg prøve noe annet.. eller få hjelp, *kremt*

Photobucket

Photobucket

Photobucket

http://i273.photobucket.com/albums/jj233/sharteel/DSC00658.jpg

Skrevet

disse suttene utvider seg vel når de blir brukt en god stund? Det kan hende at grunnen til at babyen liker den ene best er fordi den nå er blitt perfekt formet til munnen. Jeg har hørt om noen som ikke kunne bytte sutt fordi den var blir for perfekt for barnet...

Kan det være det som er problemet?

Skrevet

Det kan hende for har en annen rosa også og den er faktisk større enn den her... får vel bare prøve med de jeg har (den andre på bildet) se om de utvider seg etterhvert.. trøst smokkene blir altfor små, han mister de rett og slett, får ikke taket på de...

Men HVIS noen skulle komme over slik så rop ut!!:)

Skrevet

Det kan hende for har en annen rosa også og den er faktisk større enn den her... får vel bare prøve med de jeg har (den andre på bildet) se om de utvider seg etterhvert.. trøst smokkene blir altfor små, han mister de rett og slett, får ikke taket på de...

Men HVIS noen skulle komme over slik så rop ut!!:)

Skrevet

det er samme type som den som ligger ved siden av rosa smokken.. hehe, de som er litt for små, men lurer velig på om de utvider seg, at det er bare det som har skjedd.. men bestiller en pakke og ser :) har sendt mail til de, men ikke fått noe svar (for noen dager siden)..

Får bare stappe inn de nye smokkene og se om de utvider seg, hehe.. håper de blir favoritter etterhvert!!

Skrevet

De selges på babymagasinet på grønland i oslo. har sånne selv.

Skrevet

de selger den rosa smokken med så stor tupp? ikke den andre på bildet... heeel sikker? :) :) ;)

fant ikke smokker på siden dems, bare jeg som har sett feil , må man i butikken får å få tak i de..evt får jeg ringe de og be de sende , kanskje det går...

Kjempe tusen takk for alle råd og tips, og tuusen takk fredkris om det er disse smokkene du får tak i der!! må bare få tak i folka der, hehe..

Skrevet

min rosa ser helt lik ut syns jeg. tror det var tysk eller svensk merke, men husker ikke helt. har ikke sett de noe annet sted eller hørt om de før. lykke til

Skrevet

akkurat den smokken tok min datter også da hun var liten.Vi kjøpte den alltid i Sverige eller så kjøpte vi den på spar kjøp der hadde de i blå og gul husker jeg men dette er jo noen år siden da.

Skrevet

Åja, da var det ikke brillesmokken. Den har et håndtak likner på briller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...