Gå til innhold

Strekkmerker - hjelp!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt seriøst, jeg sitter å ser på at magen sprekker opp, og har forsøkt å smøre, massere og tar jo selvsagt tran som smører fra innsiden.

ER DET NOE Å GJØRE MED DEM????? KIRURGISK, KOSMETISK - HVA SOM HELST?????

Blir temmelig desperat. ;( Har slitt i mange år med kroppsbildeforstyrrelser og med mat og trening, men da har jeg uansett kunne få opp humøret litt med å tenke at det kan JEG kontrollere.. Mens dette sier alle at man har for resten av livet, og det syns jeg ikke er til å holde ut... Trodde før jeg ble gravid at når den dagen kom ville det ikke gjøre no å bli hverken feit eller ødelagt, men der tok jeg feil... Vil jo gjerne være en fin og selvsikker mamma, som tør gå i bikini og tør være med i bassenget med ungene. Sist men ikke minst, tør å kle av meg med mannen.. Er redd jeg kommer til å falle langt nedimellom. Veit at det høres overfllatisk ut, men dette er faktisk et reellt problem for meg. Et problem jeg HATER at jeg har. Å ikke misforstå meg, hadde selvsagt gjort det på nytt for den vakre skapningen vi snart skal få sammen med oss, men det gjør deverre ikke problemet mindre...

I wish.

Er det noen som har det på samme måte, eller er det bare jeg som tenker disse tankene?

Og jeg gjentar;

ER DET NOE Å GJØRE MED DEM????? KIRURGISK, KOSMETISK - HVA SOM HELST?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men tror det er lite å gjøre med det gitt

Skrevet

Tror det går an å fikse kirurgisk eller med laser eller hva det var.. Slik man fjerner arr :)

Skrevet

Lite å gjøre med dem, men de blir mindre synlige etterhvert. Pass på å ikke sole dem før de har blitt mindre.

Jeg fødte for 8 uker siden og mine merker er allerede merkbart mindre synlige.

Dessuten.... når du får babyen din så kan det godt hende du skifter litt fokus...

Skrevet

Håååper å bli "kurert" når jeg får se prinsessa... Planen var å reise til sydligere strøk i januar, men spørs om jeg tør.... Leste i siste woman om noe som heter secret seres som vistnok skal ha effekt på litt forskjellig blandt annet strekkmerker... Hørt om det? Finner ikke så mye på nettet akkurat.. men var ikke så ille pris, kanskje verd et forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...