Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Må man være 100 % sikker på at man vil ha flere barn? Jeg har 2 barn, en med eksen og en med samboer. Samboer vil gjerne ha et barn til, mens jeg er usikker. Jeg er livredd for åbli sittende med 3 barn alene og minstemann på 1 år er en skikkelig håndfull, og jeg kjenner at jeg er så sliten når barna er i seng at jeg rett og slett ikke vet om jeg har ork til et barn til. Største er 12 år, og han er det ingen problemer med, håper det fortsetter slik når han kommer i tenårene:) Har alle dere som har fått barn her, vært sikre på at det er dette dere virkelig vil?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Nei, har forsåvidt ikke vært 100% sikker, men angrer meg ikke Hadde jeg følt det som deg, så hadde jeg nok neppe fått flere.
Sånn kan det gå Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Jeg synes faktisk man bør være 100% sikker ja. Det å sette et nytt barn til verden er jo noe som vil påvirke en selv, barnet og mange andre resten av livet. Ikke noe en bør ta lett på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå