Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg vet ikke hva som feiler meg, typen jobber mye i utlandet.. Jeg har nettop "vært gravid" altså fikk en positiv falsk test ... De siste kveldene har vi snakket sammen på msn/webcam osg sånnt, kjekt å se ham når han er langt borte. Vi driver en liten nettbutikk sammen også, så mye å ta opp til tider.. Vi har bestemt oss for å få barn,og han har blitt sååå opptatt av å JOBBE, JOBBE, JOBBE.. Han spør hele tiden hvor mye jobb jeg har gjort, og jeg har gjort mye men føler bare han har den oppfattelsen av at jeg er litt "lat.." Så nå sier han t han vil jobbe hardt for vi skal få det huset vi vil ha, noe som jeg er kjempeglad for han er en flott mann.. MEN jeg har blitt så ekstremt følsom, gråter for minste tingene når vi snakkr sammen og blir sur som ****... Han sa igår han skulle på en camping tur med noen arbeidskollegaer der han befinner seg nå i morgen til søndag, og jeg ble veeeldig sur .. Så jævlig sur at jeg bare sa god natt og gadd så da ikke å snakke med ham.. Han sendte han mld "elsker deg osv" ,, men svarte han ikke .... Skjønner INGENTING, nå dagen etterpå føler jeg meg litt dum altså.. Ser ikke grunn til hvorfor jeg skulle bli sur?! Feiler det meg?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Det som feiler deg er litt manglende selvkontroll. Selv om man blir sur så er det i grunnen bare barnslig å kutte kommunikasjonen på den måten. Så det at du føler deg dum i dag er et skritt i riktig retning.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Saken er at jeg IKKE pleier å føle meg sånn.. Men kan være i noe det du sier at jeg har litt mangel på selvkontroll, hvordan blir jeg bedre på det?!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Hormoner.. Jeg kan også være helt idiot uten å skjønne hvorfor.. to dager etterpå kommer mensen..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 sikker på du ikke er gravid? sånn ca 30 uker på vei, hehehe jeg er ei skikkelig fittetryne til tider men han tar me en klype salt for rett etterpå begynner jeg å gal grine å beklager men me alle vondter å hormoner å syyyyke tankeganger så blr en lett "litt" hissig
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Vet kke, skulle hatt mensen på mandag/tirsdag, ikke noe tegn til det.. Har fått negative graviditetstester denne uken, så tror ikke det...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Kan jo være du er gravid? Jeg kjenner ei venninne som fikk negative tester hjemme og var gravid men fikk ikke vite det før hun tok blodprøve hos legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå