mamma`n til nurk Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Dattern min har små røde prikker over hele kroppen som ligner litt på varmeutslett, og er blitt litt småblemmete i ansiktet. Begynte i går ettermiddag. Formen er bra og ingen feber. Noen som vet hva det kan være?
mamma`n til nurk Skrevet 21. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2010 uff, jeg håper ikke det:( Svigerinna mi trodde det kanskje kunne være allergi, men hun har ikke fått i seg noe hun ikke har spist mange ganger før. Får håpe det ikke blir verre..
Kate77 Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Hadde nå helt klart håpet på vannkopper foran allergi. Greit å bli ferdig med det nå som hun er liten.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Matilde har hatt utslett øverst på ryggen i etpar uker, men nå har det spredd seg nedover og litt rundt til brystet og magen også. Ikke noe i ansiktet ennå. Lurer veldig på hva det kan være, men har ikke gjort noe med det siden det ikke virker som om det klør. Har tenkt på varmeutslett, men vet ikke. Tenkte kanskje jeg skulle ringe helsestasjonen på mandag og høre hva de tror, om jeg burde dra til lege.
mamma`n til nurk Skrevet 21. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2010 Tok med nurket til legevakten i dag, var visst bare en harmløs virusinfeksjon som går over av seg selv. Ikke noe smittsomt..men må jo si jeg er litt i tvil ang diagnosen. Vi var ute av kontoret hans på ca 10 sekunder, han tok en kjapp titt på ansiktet og armen, og gav diagnosen omtrent i det vi gikk inn døra. Men, men, får se om det stemmer, ellers blir det nok fastlegen til uka. Satser selvsagt på at det er en barnesykdom og ikke allergi, men håper jo at ikke det er noen av delene. Håper da hun blir mildere angrepet når hun først skal få vannkopper, er jo bortimot 300+ prikker på den lille kroppen, og de er fint spredd overalt! Nei, håper legen har rett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå