Gå til innhold

mme og bæsjing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullammer, men 1-2dager i uken får babyen mme til 1-2måltider.

Det jeg lurer på, skal babyen bæsje da? For vanligvis bæsjer hun ca hver 2-3uke. hun er 5mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet og gav mme ca 50/50. HS sa at sålenge jeg ammet trengte jeg ikke malt i mme for morsmelken ville passe på at bæsjen kom.

Så lenge du gir så lite tillegg tviler jeg på det forstyrrer avføringen hennes,så ikke bekymre deg:-)

Skrevet

omg. Beklager så meget: JEG FULLAMMET FREM TIL MADAG SOM VAR!!!!!! Og det var jo ikke det jeg spurte om, Herregud så drittlei jeg er av slike svar!!

 

Men tusen takk til deg som svarte på det jeg spurte om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...