Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg fullammer, men 1-2dager i uken får babyen mme til 1-2måltider. Det jeg lurer på, skal babyen bæsje da? For vanligvis bæsjer hun ca hver 2-3uke. hun er 5mnd...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg ammet og gav mme ca 50/50. HS sa at sålenge jeg ammet trengte jeg ikke malt i mme for morsmelken ville passe på at bæsjen kom. Så lenge du gir så lite tillegg tviler jeg på det forstyrrer avføringen hennes,så ikke bekymre deg:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 omg. Beklager så meget: JEG FULLAMMET FREM TIL MADAG SOM VAR!!!!!! Og det var jo ikke det jeg spurte om, Herregud så drittlei jeg er av slike svar!! Men tusen takk til deg som svarte på det jeg spurte om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå