Gå til innhold

Har jeg en spiseforstyrrelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i så fall, burde jeg få hjelp til å bli kvitt den?

 

Jeg har helt siden jeg var 13-14 år kastet opp mat når jeg føler at jeg har spist for mye feil mat. Jeg spiser stort sett riktig mat så det skjer ikke ofte. Jeg kaster også kun opp(med vilje) når mannen min er på jobb. Det skjer kanskje 1 dag i uka. jeg planlegger og kjøper mat som er enkel å få opp igjen.

Jeg har ikke fått noen problemer med tennene mine

 

Har alltid vært opptatt av å være tynn (selv om jeg kanskje heller er normal nå), av kosthold og helse.

 

Jeg ser ikke på meg selv som en bulimiker, jeg tror hjeller ikke at jeg har et stort problem.

Hva mener/tror du?

 

Jeg er 35 år nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en spiseforstyrrelse, men står kanskje i fare for å utvikle det.

 

Vil heller kalle det for et anstrengt forhold til mat som du bør prøve å rette opp i før det er for sent.

Skrevet

Du er kanskje ikke en bulimiker, men et kontrollert problem har du nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...