Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Og i så fall, burde jeg få hjelp til å bli kvitt den? Jeg har helt siden jeg var 13-14 år kastet opp mat når jeg føler at jeg har spist for mye feil mat. Jeg spiser stort sett riktig mat så det skjer ikke ofte. Jeg kaster også kun opp(med vilje) når mannen min er på jobb. Det skjer kanskje 1 dag i uka. jeg planlegger og kjøper mat som er enkel å få opp igjen. Jeg har ikke fått noen problemer med tennene mine Har alltid vært opptatt av å være tynn (selv om jeg kanskje heller er normal nå), av kosthold og helse. Jeg ser ikke på meg selv som en bulimiker, jeg tror hjeller ikke at jeg har et stort problem. Hva mener/tror du? Jeg er 35 år nå
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ikke en spiseforstyrrelse, men står kanskje i fare for å utvikle det. Vil heller kalle det for et anstrengt forhold til mat som du bør prøve å rette opp i før det er for sent.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Du er kanskje ikke en bulimiker, men et kontrollert problem har du nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå