Gå til innhold

Har dere sex med eksen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis bruddet er ferskt, man er ensom og alene. Er det normalt, eller er man løsaktig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blææ, nei!

Og nei, man blir ikke løsaktig av det.

Skrevet

Men hvis man fortsatt elsker han da? Men han ikke vil ha forhold.

Skrevet

Haha, det hadde jeg! Han som slo opp pga bare jåss.

Nå er vi sammen på andre året, har en sønn i lag og har det bare flotters! :P

Skrevet

Jeg hadde sex med eksen i ett par mnd etter at det ble slutt. Men så fant vi oss begge noen vi heller ville ha så da tok det slutt :P

Skrevet

Du skal faen ikke føle deg løs selv om dere ikke er i et forhold lenger.Det er jo faktisk en mann som kjenner deg bedre enn en one-night stand...DET er løst spør du meg. Ikke føl dårlig samvittighet, ttenk heller over om det er så lurt for din egen selvfølelse å ha sex med en som ikke vil dele hverdagen med deg.

På den andre siden...venner med fordeler er jo ikke så dumt , så lenge man er VENNER.

Skrevet

jeg har sex med eksen,og kommer til å fortsette med det og!

Skrevet

Hadde ikke sex med han når bruddet var ferskt, men begynte et par mnd etter.. Det er over 1,5 år siden det var slutt, og vi har ennå sex.. Ingen følelser, ingen forpliktelser, vinn vinn situasjon. Nå har vi vært sammen i over 10 år, og har alltid vært veldig gode venner, selv etter bruddet som for øvrig var ukomplisert. Vil ikke akkurat kalle det løsaktig..

Skrevet

Det har hendt 3-4 ganger med flere mnd mellomrom. 2 år siden det ble slutt og ingen av oss har nye partnere enda.

så lenge begge er enige om hvor man står at ikke en forventer at det skal lede tilbake til forhold mens andre ser det som bare sex. Og så lenge begge er single så er det vel ingen problem.

Jeg er ikke typen som kunne dra med meg en fremmed hjem for en one night stand så da passer det meg helt greit å "bruke" exen når behovet blir for stort. Kjedelig med bare en selv og hjelpemiddler hele tiden.

Men klart vi har hatt et veldig ukomplisert brudd og skiltes som venner.

Men får en av oss partner så er det uaktelt å ha sex :)

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg giddet det? Er jo en grunn til at man ikke er sammen lenger. Det eneste du oppnår ved det er at det blir vanskeligere å løsrive deg og gå videre. Men løsaktig synes jeg ikke du blir. Hvorfor tror du det?

Skrevet

Jeg og eksen hadde sex i et halvt år etter det ble slutt. Eneste som fungerte sinnsykt bra i forholdet, så hvorfor ikke. Etter en stund fant han seg en annen og da ble det slutt på det også. Men hvorfor ikke benytte seg av mulighetene man har. :-)

Skrevet

Ja, hadde det. Den var ingen god idè, han trodde jeg kom til å gå tilbake til han, jeg trodde vi var enig om at vi ikke passet sammen og bare var venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...