solskinn1980 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Vi har tenkt å få og lurer på hva vi bør betale?
togutter-08og10 Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 120 kr i timen, betaler svart. Samme sum i fire år nå.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg har selv jobbet som vaskedame og fått 150 kr/timen. Synes det er helt greit
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 vi tenker noe sånt her også.. men når tenker dere å få? jeg lurer sånn på om vi skal få mens jeg er i permisjon eller ikke.. ser for meg at jeg sitter og ammer og der kommer vaskedama liksom ... hehe. Men det er vel da man gjerne trenger hjelp til sånt...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Vaksedamen vår er her i 4 timer og det betaler vi 600kr gangen svart for. Har vaskedame hver 14. dag, og det er den beste investeringen jeg har gjort i hele mitt liv!!!!! Det er gullende rent og hun skifter på sengene også. Når man jobber 100% begge to, så er det fantastisk å komme hjem til et rent hus og å kunne bruke fritiden sin på andre ting enn å ha hode i vaskebøtta:-)
solskinn1980 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2010 Neste uke så flyyter jeg og kjæresten sammen så vi tenker på å få da. Tror vi kan unngå mye krangling med vaskehjelp. Jeg har litt mer støv på hjernen enn han har. Det må jo være fantastisk å komme hjem til rent hus. Det blir enten vaskehjelp eller så går jeg ned til 80%.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Vi betalte 150 kroner timen sist vi hadde.
Pockahontas Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Jeg ønsker meg vaskedame! :-) Er det sånn at dere er hjemme mens dama vasker, eller legger dere nøkkelen i postkassa og hun ordner seg selv, eller hva er vanlig? Har bare bodd her i noen mnd og kjenner ikke til noen vaskedamer, vet dere hvordan man får tak i en slik en? :-) Siden de tar svart betaling stort sett, vil jeg tro de ikke annonserer voldsomt. Bor forresten i Nes kommune.
Snøfnugg75 Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 200 kr timen, kvitt. Trekkjer femten prosent skatt, betalar inn til skattekontoret. Superenkelt med dei nye reglane. Ho vaskar 10 t pr mnd, dvs fem timar annankvar fredag. Huset er skinnande! Ho har nøkkel, og låser seg inn. Vi leita lenge før vi fann henne, ville ikkje ha svart arbeid, og ville helst ikkje ha firma. Veldig, veldig godt fornøgd! Du kan setje inn annonse i avisa, eller lese "arbeid utføres" i lokalavisa di. Be om prøvevask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå