Gå til innhold

Zazzy.. kan du ta en titt?


Gurine

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min skal gå hvert til vårt etter 11 år, og vi skal selge huset. Ting er så usikkert om dagen, så hadde vært kjempefint om du kunne sett litt :)

 

Vil vi få solgt huset vårt fort, og blir vi fornøyde med hva vi får igjen?

Ser du om jeg vil finne meg noen leilighet snart, og evt når? Blir jeg "fornøyd".., blir det en ok bolig for meg og mine tre barn? (det er sååå vanskelig og finne noe stort nok her jeg bor).

Vil jeg finne meg noen ny mann, evt når?

Vil jeg få flere barn?

 

Ble mange spørsmål det. Håper du orker å se på noe av det ;)

 

Jeg er født: 18.11.75

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Gurine, da har jeg fått tatt en titt på deg :)

 

Får opp først og fremst at du virker trøtt på alt og ønsker å være alene, og at det kan være litt fokus på hindringer nå? Naturlig nok når du er oppi en slik situasjon, likevel vil det hjelpe deg å prøve å holde mer fokus på alle mulighetene du nå har i stedt for alt som blir vanskelig.

 

Videre viser det til at du snart vil få noe informasjon som gjør alt lettere, kanskje er det en leilighet som dukker opp eller noen som tipser deg om et sted eller lignende. Du mottar gode nyheter og informasjon og får vite om noe som du ikke visste fra før, dette hjelper deg videre.

 

Jeg ser fremgang her og at du blir fornøyd og får opp en slags "feirefølelse" noe som forteller meg at du finner noe som du liker og blir glad for. Dette med "feiring" er noe som på en måte er litt innestengt i deg.. nå vet jo ikke jeg om det var du eller han som bestemte bruddet eller om det ble gjort sammen, men får opp at du innerst inne? er glad for dette til syvende og sist..og ønsker å se fremover nå!

 

Når det gjelder økonomi og det praktiske får jeg opp at dette vil gå greit, og at kanskje har du noen rundt deg som kan hjelpe deg? En kvinne? moren din f.eks? Får opp at du gjerne kan la andre hjelpe deg nå når det gjelder det praktiske,

 

Du skal passe på at du ikke "begraver" deg selv i arbeid, du er flink, men du skal ta pauser og passe på deg selv. Tror du liker å vise at du kan mestre alt og greie ting selv? Du oppfattes og vil gjerne oppfattes som en sterk person som er generøs og har omtanke for andre, og at du kan fikse ting selv, ikke minst økonomisk og praktisk. Det er hva jeg får opp iallefall. Men som sagt over, ikke vær redd for å bruk andre og ta i mot hjelp.

 

Når det er sagt har du en stor indre styrke som du skal bruke, dette er en vanskelig situasjon men du kommer deg gjennom den, det er utrolig hva man klarer når man må! Denne styrken skal du også bruke for å finne aksept. Aksept over at av og til blir ikke ting slik man kanskje egentlig hadde ønsket og godta at det finnes hindringer i veien. Når du aksepterer dette for deg selv blir det mye lettere å gå videre. Situasjonen er slik den er - nå finner vi løsninger!

 

Du står ved et veikryss nå og trenger en helomvending - ting vil gradvis bli bedre. Kommer opp en person her men som jeg er litt usikker på om kan være en ny mann eller den du hadde.. får iallefall opp at det skjer store forandringer her i forhold til denne personen.

 

Jeg ser avtaler her raskt så jeg tror dere kommer til å få solgt huset rimelig fort, det er handling som er i luften her når det gjelder deg, så ting skjer! Rett og slett bytte av bolig raskt.

 

Når det gjelder flere barn og ny mann, så ser det lykkelig ut her lenger frem, kommer opp både kjærlighetskort, en ny start, og faktisk barn..om det er du som får flere eller om det er en mann som har to døtre fra før..det er jeg litt usikker på.

 

Håper du fikk noe ut av dette! Hadde litt god tid nå så rakk å se litt mye på deg :) Stor klem og masse lykke til! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du spådde meg, og så mye :)

Synes du leser meg veldig godt. Jeg er nok en person som egentlig liker å klare meg selv, og har vanskelig for å be om hjelp. Selv om jeg blir så sliten at alt virker overveldende. Og jeg har lett for å se hindringer istedet for muligheter.

Det var jeg som brakte bruddet på bane nå i vår, men vi har vært litt frem og tilbake i flere år, og han har holdt på å gå to ganger tidligere. Jeg tror det var på tide for meg å gjøre noe med min situasjon. Jeg har ikke vært lykkelig i forholdet på veldig veldig lenge, bare godtatt at slik må det være for barnas skyld liksom. Har vært frustrert i forholdet kjempelenge og følt meg lite verdsatt til tider.

Drømmer om å forelske meg igjen, kjenne følelser jeg ikke har følt på lenge, men tør ikke helt å håpe at det vil skje meg. Selvtilliten er ikke på topp.

Når det gjelder flere barn, kan det ha vært mine tre jenter du så? Jeg føler liksom at jeg kaanskje ikke er helt ferdig med småbarn men. Er ingen ungdom lenger heller ;)

 

Hvis du får fødselsdatoen til min eks, klarer du å se om det er han eller noen andre du ser? Han er født 04.02.75.

Lurer litt på om du ser noe i forhold til en med fødselsdato 24.05.76?

Det er en jeg er litt nysgjerrig på, han er singel. Men jeg regner ikke med at han er noe for meg, han har mange jentevenner og... Nysgjerrigheten min er antagelig bare fordi jeg savner å ha den følelsen overfor noen på en måte..

 

Tusen takk igjen! Det gir håp i en vanskelig situasjon å lese at det er lyse utsikter fremover.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding! Jeg greier ikke se helt klart om du får flere barn eller ikke, men mulighetene virker sterke..kan være at det er fordi det er en stund frem i tid at jeg ikke får det opp klart. Ser du er veldig glad i barn :)

 

Tror det var eksen din jeg fikk opp sist, at han er veldig involvert enda, og det er kanskje naturlig hvis dere har barn sammen. FIkk ikke opp noe spesielt rundt detn andre datoen du skrev, ikke noe spesielle romantiske ting iallefall..

 

Men jeg får opp at du vil møte noen..i desember ser det ut som, eller rundt da, tror det er godt for deg og lurt å være alene en stund nå, særlig september av en eller annen grunn, du har behov for å bare være deg og finne deg selv rett og slett. Den du møter i desember tror jeg vil være på en feste eller annen sosial sammenkomst. Tror faktisk dette er en du kan få barn med senere..kommer opp mye positivt i forhold til ham og dere, forelskelse rett og slett tror jeg :) Tror du har mye i vente fremover og at innen et år er mye forandret for deg, kanskje også bosted en gang til..

 

Ønsker deg masse lykke til fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :))

Selv om jeg er mye nedfor for tiden, så gleder jeg meg også, og er spent på hva fremtida vil bringe :) Framtida føles lettere nå enn i forholdet på en måte, selv om min eks er snill og vi er venner, så hadde vi det ikke bra som et par lenger. Men håper vi fortsetter som venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...