Gå til innhold

Jeg har hatt årets verste dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker en flaske vin helt alene med god samvittighet, for i dag har dette skjedd:

- Jeg skulle parkere bilen, og feilberegnet avstanden fra bilen til veggen bak meg. Bang, sa det, så hadde jeg ripet opp lakken.

- Jeg hadde parkert bilen og gått på butikken. Da jeg kom tilbake, oppdaget jeg at jeg hadde glemt å betale for parkeringen. 700 kr rett i dass.

- Jeg hadde parkert bilen hjemme. Da jeg skulle kjøre for å hente en venninne, oppdaget jeg at noen andre hadde feilberegnet avstanden fra sin bil til min bil. Stooor ripe i lakken, og bøyd støtfanger. Ikke så mye som en lapp på vindusruta!

Åhhh, at det går an..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får trøste deg med at dette kun var materielle ting, det kunne vært verre!!

Kjipt uansett, enig med deg:-(

Skrevet

Huff, hadde jeg opplevd det så spørs det om ikke jeg og hadde åpnet vinflasken ja...

Trøsteklem!

Skrevet

kjøp mnds kort på trikken, da kan du i tillegg drikke med god samvittighet hele tida;-)

Skrevet

Jeg vurderer seriøst å selge bilen og klippe opp førerkortet, men jeg tror ikke jeg får særlig med penger for den herpa bilen min nå!!

HI

Skrevet

Men du og dine er friske, har tak over hodet, mat på bordet og har tilogmed en luksus som vin!

Jada, skjønner at dagen ikke har vært flott, men vær positiv! Mye fint har sikkert skjedd i dag også. Jeg vedder for at de aller aller fleste klarer å finne hvertfall 4-5 ting i løpet av hver dag som de er, eller bør være, takknemlig for. Kveldene blir mye bedre hvis du fokuserer på å finne disse tingene framfor å dvele ved det som ikke var bra:)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord :)

Heldigvis har jeg gode venninner som har holdt meg med selskap i kveld, vi har hatt det riktig så trivelig. Men i dag har det nok vært mer negativt enn positivt, så jeg satser på å våkne opp til en fantastisk dag i morgen istedet. Jeg parkerer bilen (uten å kræsje denne gangen) og krysser fingrene for en god helg :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...