Gå til innhold

Spørsmål om NKI og eksamen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 moduler man må ta for og fullfære faget. Man må gå opp i eksamen til alle fag.. MEN.. må man gå opp til eksamen etter endt 1 modul OG 2 modul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke noen som ikke har sett håndboka (nettsiden) til det aktuelle studiet svare på.

Det bør stå ganske tydelig når du går inn på rett sted, gjerne via dine egne sider under fanen "studieinformasjon". Studerer selv ved nki. Hvis du forteller meg hvilket fag kan jeg hjelpe deg å finne det.

Skrevet

Skal studere til og bli helsefagarbeider. Har prøvd og lest litt, men kan ikke se at det står noe skrvet om akkurat det.

Takk for hjelp :).

Skrevet

Hm, mulig jeg er småblind men jeg finner ett kurs for helsefagarbeider og her er det kun 1 eksamen som omfatter hele kurset.

Eller tar du først videregående kurs "Helsearbeiderfag" og deretter kurset for praksiskandidater "Helsefagarbeider"? For hvis du gjør det slik ser det ut for meg som du må ha eksamen i og bestå det videregående studiet før du evt kan bli praksiskandidat.

http://www.nki.no/Generell-informasjon/Infosenter/Studiehaandboeker-og-eksamensveiledninger

Skrevet

Oj det var mye spørsmål som jeg ikke vet helt om jeg forstod siden jeg akkurat har begynnt og sette meg inn i dette men. Jeg gikk inn på nki.no, bladde meg ned på menyen på venstre siden, under generell info står det infosenter, klikket meg inn på den, så gikk jeg inn på Studiehåndbøker og eksamensveiledninger og deretter helsefagarb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...