Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Sjefen kom inn på kontoret i dag. Satte seg ned og vi pratet om hvordan vi skulle fordele mine arbeidsoppgaver når jeg går ut i perm. På pulten min ligger det en kvittering og han spør hva jeg har handlet. Jeg vet ikke svarer jeg, du får se etter. Tenke det var en mat kvittering. Så blir han litt forlegen og ler. Jeg spør da hva jeg hadde kjøpt. Han gir meg lappen og så er det en kvittering fra apoteket på glidemiddel. hehe
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 MORO! Det er jo han som burde skamme seg - det har han ingen ting med å spørja om!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Hva slags sjef spør om sånt? Og sjekker?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Det var jo ikke noe kontroll eller sjekking. Vi satt og pratet om arbeidsoppgavene og hvem vi skulle få til å gjøre hva. Det kunne likså godt vert en kvittering fra jeg hadde vart og handlet inn mat til jobb, som skulle i kassa, men jeg hadde glemt å levere inn. Det var jo bare morsomt! Hi
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 hehe ja tenk nå vet sjefen din at du har sex!! selv kanskje graviditeten gjorde at det ringte noen bjeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå