Gå til innhold

Pia Haraldsens kolleksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss unngå å diskutere Pia selv, men jeg så deler av kolleksjonen og...nå skal ikke jeg påberope meg noen ekspertise, men fysja meg. Det så ut som noe fra Ellos 1990. Og da mener jeg ikke å slenge dritt om Ellos. Snitt, materiale...å skulle dra inn det belastede ordet "harry", men ja, mye så blodharry ut. Skikkelig bom. Skivebom. Og å skryte over at hun har gjort tegningene på en uke er vel kun lurt om resultatet ble bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdelig. Ser ut som de kjolene som ble solgt inne på Leatherman(finnes de butikkene ennå tro) på karl Johansgate på 90 tallet.

Hehe, syntes lene alexandra var flott diplomatisk da hun sa at klærne muligens ville slå gjennom på bygda. Er usikker på hva bygdefolket mener om det selv da:)

Skrevet

Helt enig med deg. Materialene er gyselige, mønstre er uoriginalt og plaggene ser billige og lite unike ut.

Gjest thricane
Skrevet

der fant jeg noen. nei det var ikke noe imponerende kolleksjon det der.

Skrevet

Litt flaut på hennes vegne, egentlig. Og ikke minst Agape, da.

Skrevet

Det er akkurat sånne type kjoler jeg levende kan forestille meg at luksusprostituerte gikk kledd i i 1987. No kidding.

Men. Jeg er faktisk enig med Barn von Bulldog om at Norge trenger den debatten fordi det viser at norsk mote har blitt noe som folk engasjerer seg i, og da mener jeg folk generelt.

Skrevet

BarOn, for helvete!

Skrevet

Hallo, jeg bor på bygda og det ville iallefall ikke slått an hos meg:)

For et innspill. Hadde jeg hatt kuer og det hadde vært en varm sommerdag kunne jeg vurdert å ha på meg kjolen i fjøset. Men jeg har ikke kuer eller et fjøs og skal iallefall ikke ha noe av denne kolleksjonen:)

Skrevet

Ho ho! Ja, jeg så utsagnet på VGnett og tenkte: "Oioi, nå irriterer du på deg halve Norge her, Lene Alexandra". Ut over det mener jeg hun var ganske så diplomatisk i sitt svar.

Skrevet

auda... det der gjorde vondt å se på!

Skrevet

Det var ikke spesielt pent vil jeg si og ikke noe jeg hadde betalt for. Men det er ikke det verste jeg har sett på catwalken akkurat.

Det merkelige er at jeg leste et sted at hun var utsolgt!

Skrevet

Ok jeg måtte jo sjekke den linken, bestemte meg for å ikke la meg påvirke av at ingen her synes å like klærne og at jeg skulle finne noe positivt å si..Er desverre enig med de andre her om at der var ikke mye fint..bortsett fra den korte hvite kjolen, den syns jeg var søt :)

Skrevet

Har sett linker til "fantastiske" kjolesider her inne som har vært langt verre, men da har kjolene blitt skrytt opp i skyene. Selv om de er så og si identiske i glinsende stoff med sprekker både her og der:)

Skrevet

Mye rart, klarer ikke helt det jeg kaller dynastiet stil (selv om hun kaller det 50-60tall). Disse åpningene som var på armer og skjørt var grusomme. Men samtidig hadde hun noen kjoler som jeg fint kunne ha vurdert å bruke, så alt var ikke like ille :o)

Skrevet

Men hvis vi først skal disse kjoler så må jeg jo si at Agape var rett butikk å designe for, der finnes det knapt kjoler som er verdt å bruke..

Skrevet

Er sååå enig!!!

Jeg synes disse kjolene er harry, ser billige ut og er sydd av et stoff som svetteflekker aldri kan vaskes av. Og de åpningene her og der, velur og chiffon og den ene skulderen bar- kjole.....vel det ligner veldig på mitt russeball i -93.

Dette var det veldig lite Pia over. Synes som regel hun er veldig flott kledd. Og hvem som kjøper dette aner ikke jeg...

Skrevet

Kanskje er jeg harry men jeg synes det var mye fint her. Ikke at jeg ville kjøpt og gått med noe av dette selv men synes ikke det var så ille, jeg. Det jeg lurer på er om hun har gått på skole eller om det er hennes kjendisstatus som har gitt henne innpass på OFW? Ikke at det er galt om man har talent.

Skrevet

Jeg syns ikke kjolene var tilpasset modellene heller jeg da, så de så slappe ut og hang stygt i ryggen osv osv. Mange, ikke alle. Det så veldig uferdig ut.

Og de hullene minnet meg om hva ungdommer bruker på raveparty, med lightsticks som tilbehør...

Skrevet

Om jeg skal si noe diplomatisk må det være at kjolene passet til Agape. Kjolene glir jo rett inn i det de selger der ellers.

Men jeg ville nok ikke blitt sett levende i noen av dem. Kanskje kanskje kanskje etter å ha prøvd dem på ville jeg ha endret mening. For masse ser jo ikke bra ut på kleshengere uansett, man må prøve det på for å se hvordan plagget sitter:)

Bra dette får en debatt, bare synd at disse kjolene skulle få så mye pressedekning som det har fått for andre designere både fortjener og trenger det mye mer enn Pia:-(

Skrevet

Syns noen av kjolene til pia ligna på billige kjoler man får kjøpt i thailand. Fysj og æsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...