Gå til innhold

Unghingsten min kommer hjem fra beite om 2 uker :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sååå mye til vi skal hente ham hjem igjen, men det kan jo bli litt spennende også! Håper han har roet seg litt i sommer og klarer å være litt forsiktig med meg... Har jo samboer til å hjelpe meg med ham da, og jeg tar ingen sjanser, men for det.

Uansett blir det godt å kjenne hestelukta i nesa igjen, og å ha noe skikkelig koselig å gå til hver dag - blir litt mye hjemmetråkking om dagen... Husmortilværelsen er ikke SÅ spennende liksom, selv om jeg stort sett har nok å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaha ja..

Skrevet

Skjønner deg der! Har 5 hester på stall hjemme ;)

Skrevet

For å være helt ærlig så kan overskriften misforståes:D

Fikk meg en god latter ihvertfall:)

Får bare være forsiktig så du ikke får spark i magen eller blir kastet av:)

Skrevet

Hehhhehe :D

Ja, jeg kommer til å være superforsiktig, og jeg har ikke tenkt å ri noe hest før etter fødsel! - spesielt ikke min 1 år gamle tøysegutt :D Tror neppe jeg hadde kommet meg på en hest nå og...grøss. :)

Skrevet

Nei, det frister ikke så veldig å klatre opp på en hest nå for tiden, hehe.

Man bør vel vente 6 uker etter fødsel før man rir igjen. Til alt har "kommet på plass" og tilbake til normalen innvendig igjen. Noen sier at ellers kan man få plager med inkontinens og at noe "faller litt lenger ned" innvendig.

Visste ikke om det med første barnet og var i salen etter 2 uker. Gikk helt fint. Men ventet lenger med nr 2. Blir nok å vente lenger denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...