Gå til innhold

Gjorde jeg noe (veldig)galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden møtte jeg og en venninne noen karer på byen. Venninna mi flørtet med den ene og de sendte hverandre noen tekstmeldinger i noen uker, tror de møttes et par ganger også, men det var ikke noe kyssing eller noe sånt.

Etterhvert fant hun ut at han ikke var noe for henne men vi møttes alle sammen noen ganger på byen (min venninne og meg og denne karen og hans venner) likevel.

Venninnen min reiste bort en måned med en annen kar (på ferie).

Når hun er borte møter jeg han hun har tekstet med på byen, vi er fulle og havner i senga.

Jeg våkner og har egentlig ikke noe dårlig samvittighet for hun er jo ikke interessert i ham, det var på en måte helt klart.

Jeg og han snakker sammen og finner ut at det som skjedde var vel ikke akkurat det vi ville så vi glemmer det og er fortsatt venner. Det var bare en sånn skikkelig dum fylleting.

Venninna mi kommer hjem, denne karen kontakter henne og før jeg får sagt noe (om at han har hatt sex med meg) så klarer han å ligge med henne også.

Hun er på ingen måte noen som ligger rundt og jeg bestemte meg for åikke si noe om hva jeg hadde gjort, for å ikke ødelegge hennes opplevelse. De ble aldri sammen og den greia de hadde gikk over veldig fort.

Nå en stund etter så har jeg så dårlig samvittighet, for at jeg ikke sa noe med en gang hun kom hjem fra turen sin, for da hadde hun ikke gjort noe med denne karen.

Burde jeg ha dårlig samvittighet? For at jeg hadde sex med ham og for at jeg ikke fikk fortalt noe før det var forsent? Jeg har fortsatt ikke fortalt noe.

Jeg ser at dette ser ut som et skikkelig fjortis opplegg, og jeg har ikke opplevd noe liknende før eller etter selv altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker slik at gjort er gjort, å syns ikke du skal si noe som helst om dette, da du ikke har gjort noe galt. Det at du forteller vil bare kunne starte unødvendig styr og drama. Det er ikke noe nytte for noen tenker jeg. (Hadde du liggi med kjæresten hennes, såklart skulle du sagt, men dette er jo noe heeelt annet:))

Syns du skal prøve å legge det bak deg;)

Skrevet

Venninna di virker vel ikke akkurat som noe dydsmønster, hun heller... Selv om hun ikke "ligger rundt" kan det se ut som hun tenker å begynne nå?

Skrevet

Tusen takk for svar. Det hjelper faktisk det du skriver. Jeg skjønner det ikke, men jo lengre tid som går jo mer fæl føler jeg meg. Men jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, jeg vet det jo selv. Skulle bare så veldig ønske at hun kunne fåt valget på en måte.

Skrevet

Vi er vel ikke noen dydsmønster noen av oss. Men det var jo ikke det som var poenget heller. Jeg føler at jeg har gjort noe som jeg ikke burde ha gjort.

Skrevet

Gjort er gjort og pult er pult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...