Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Er det viktig å være nybarbert "der nede" når man skal føde?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Nei, de damene er kjent i skogen så det skal du ikke tenke på.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Ja,du får ikke komme inn på fødestua før du er silkeglatt. De står klar med vakter i dørene og sjekker når du ankommer. De med urskog må føde hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jepp, vakter med barberhøvel Morroklompen!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Urskog er upraktisk om du må syes etterpå da! Selv ville jeg ikke være glatt (føler meg veldig "naken" da), men trimmer med maskin...
Lille-Pernille Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Du kommer inn på føden som du selv ønsker. Jordmødrene bryr seg om alt annet enn lengden på kjønnshårene dine! Forøvrig anbefaler jeg ingen å være nybarberte da fødsler kan ende i keisersnitt og barbert hud er mere mottagelig for infeksjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå