Gå til innhold

Ønsk meg lykke til!


Lykkeliten_85

Anbefalte innlegg

Da går flyttelasset til Mandal i morgen tidlig! Vi flytter 40mil og kjenner INGEN der nede!! Gruer meg litt, men kjenner også at jeg gleder meg veldig mye. Skal bli godt å komme i eget hus (har kjøpt, bare leid hittil), slippe å bo i pappesker og bagger som vi har gjort i hele sommer. Men samtidig... Guuud å skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykketil! Det kommer til å gå kjempe bra, deilig å ha sitt eget! Blir snart kjent med folk. Enten de på jobb, barnehagen osv. Kos dere kjempe masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, går nok bra. Når man har barn er det mye lettere å bli kjent med folk i nabolaget osv. Har hørt om flere som først ble godt kjent med naboene når de fikk barn for da var man mer ute i gata og møtte andre folk med barn som også var ute.

Blir kjempe å få hus. Vi er også på husjakt her sørpå, leier foreløpig til vi finner "drømmehuset" :-) og er mye pappkasser her nå. Gidder liksom ikke pakke ut alt når man skal bo her bare midlertidig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fremdeles ikke internett hjemme, så føler meg helt handikappet. Men sambo sin jobb har data og nett, så derfor får jeg svart nå ;)

 

Vi storkoser oss i Mandal!!! Dette er en kjempeflott by og vi er superfornøyde med huset vårt :) Kjenner fortsatt ikke så mange, men har jo bare bodd her i to uker så jeg er ikke så veldig bekymret ennå. Det at gullet har fått eget rom har forsåvidt gått bra, men han sover fremdeles ikke hele natta... =// Aner ikke hva vi skal gjøre, men det kommer seg nok med åra ;P

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tøffe dere er!

Det å ha barn er jo en port til å bli kjent med hvemsomhelst i nabolaget da. Gøy for alle det.

 

Søvnen kommer etterhvert. Om ikke annet så med åra - de må jo bli tenåringer etterhvert og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde det vært mer vår/sommer hadde man vært mye ute ja, men det hjelper ikke mye på at vi er aktive på lekeplassen når de andre er inne ;P hehe.. Dessuten er det desverre ingen andre så små i gata, såvidt vi har forstått, og det er litt kjipt.. Men på den annen side; maaange potensielle barnevakter etterhvert ;))

 

Men vi trives nå i nytt (fantastisk!!!) hus, og man blir jo kjent med folk etterhvert via naboer, babysang og babysvømming, så vi får fort nok venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...